ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного акту – проєкту рішення Любешівської селищної ради «Про затвердження у новій редакції Правил благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради»
ЗВІТ
про повторне відстеження результативності регуляторного акту – проєкту рішення Любешівської селищної ради «Про затвердження у новій редакції Правил благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради»
1. Виконавець заходів з відстеження – відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради.
Відповідальна особа – Черевко С.Ф. – головний спеціаліст-інспектор з благоустрою відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради.
2. Цілями прийняття даного регуляторного акту є:
– встановлення законодавчо врегульованих прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради;
– забезпечення діяльності підприємств різних форм власності та проживання мешканців в умовах, які відповідають належним санітарно-гігієнічним нормам та правилам;
– захист довкілля, збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання, належне утримання та охорона;
– раціональне використання, належне утримання та охорона зелених насаджень та інших об’єктів і елементів благоустрою;
– догляд за територією населених пунктів та забезпечення їх належного санітарного стану і епідеміологічного благополуччя населення, створення сприятливого для життєдіяльності середовища:
– забезпечення відкритості процедури, прозорості дій органів виконавчої влади Любешівської селищної ради при вирішені питань благоустрою.
3. Строк виконання заходів з відстеження – листопад 2024 року.
4. Тип відстеження – повторне.
5. Методи одержання результативності відстеження.
Для проведення відстеження результативності регуляторного акту використовувався статистичний метод отримання результатів відстеження.
6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність регуляторного акту, а також способи одержання даних.
Відповідно до статистичного методу одержання даних відстежувались наступні показники результативності регуляторного акту:
-
кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;
-
дані щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку на території Любешівської селищної ради, що подані та зареєстровані через загальний відділ Любешівської селищної ради;
-
дані щодо встановлення нових та відновлення існуючих елементів благоустрою. Зокрема про кількість висаджених дерев, кущів, квітів, а також про встановлення лавок, урн;
-
дані щодо кількості дерев, для яких зроблено санітарна чиста крон, або зрізання старих сухих аварійних дерев;
-
дані щодо кількості укладених договорів про вивезення сміття та побутових відходів, наданих Любешівським комунальним підприємством «Любешів-Комфорт-Сервіс», що визначені виконавцем послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території Любешівської селищної ради;
-
дані щодо кількості порушень Правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП;
-
дані щодо розміру надходжень коштів до місцевого бюджету від фінансових санкцій за порушення Правил благоустрою, наданих Управлінням фінансів Любешівської селищної ради.
У звіті використані дані, надані структурними підрозділами Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради, Любешівським комунальним підприємством «Любешів-Комфорт-Сервіс», Центром безпеки громадян та загальним відділом Любешівської селищної ради.
-
Кількісні та якісні значення показників результативності акту.
При складанні звіту були використані дані за період 01 січня – 22 листопада 2024 року.
№ п/п |
Назва показника |
Од. виміру |
Значення показника |
1 |
Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту |
од. |
11108 |
2 |
Кількість скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку на території Любешівської селищної ради, що подані та зареєстровані через загальний відділ Любешівської селищної ради |
шт. |
41 |
3 |
Встановлення нових та відновлення існуючих елементів благоустрою: |
Х |
Х |
|
дерев |
шт. |
9 |
|
кущів, квітів |
шт. |
70 |
|
лавок |
шт. |
5 |
|
урн для сміття |
шт. |
11 |
4 |
Кількість санітарно очищених сухих і аварійних дерев |
од. |
212 |
5 |
Укладено договорів на вивіз ТПВ з виконавцем послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів селищної ради |
шт. |
1318 |
6 |
Кількість порушень Правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП |
шт |
3 |
7 |
Розмір надходжень коштів до місцевого бюджету від фінансових санкцій за порушення Правил благоустрою |
грн. |
1700 |
1 – враховано лише письмові звернення. Усні та телефонні звернення щодо благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради не враховано.
Якісними результатами зазначеного регуляторного акту є досягнення чіткої взаємодії між суб’єктами господарювання, місцевою владою та мешканцями.
-
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
За даними повторного відстеження можна зробити висновок, що, дія регуляторного акта майже в повному обсязі дозволила досягти запланованих під час його ухвалення цілей, а саме: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.
Правила благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради затверджені рішенням селищної ради від 22.11.2023 №49/13, перебувають в актуальному стані, але в разі змін у законодавстві, до них невідкладно вноситимуться зміни. Ураховуючи вищевикладене, можна констатувати, що регуляторний акт не потребує перегляду та коригувань у разі відсутності суттєвих змін у законодавстві.
Селищний голова |
|
Олег КУХ |
25 листопада 2024 року
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)