Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного акту – проєкту рішення Любешівської селищної ради «Про затвердження у новій редакції Правил благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради»

Дата: 25.11.2024 12:18
Кількість переглядів: 61

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності регуляторного акту – проєкту рішення Любешівської селищної ради «Про затвердження у новій редакції Правил благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради»

1. Виконавець заходів з відстеження – відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради.

Відповідальна особа Черевко С.Ф. – головний спеціаліст-інспектор з благоустрою відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради.

2. Цілями прийняття даного регуляторного акту є:

встановлення законодавчо врегульованих прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради;

забезпечення діяльності підприємств різних форм власності та проживання мешканців в умовах, які відповідають належним санітарно-гігієнічним нормам та правилам;

захист довкілля, збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання, належне утримання та охорона;

раціональне використання, належне утримання та охорона зелених насаджень та інших об’єктів і елементів благоустрою;

догляд за територією населених пунктів та забезпечення їх належного санітарного стану і епідеміологічного благополуччя населення, створення сприятливого для життєдіяльності середовища:

забезпечення відкритості процедури, прозорості дій органів виконавчої влади Любешівської селищної ради при вирішені питань благоустрою.

3. Строк виконання заходів з відстеження – листопад 2024 року.

4. Тип відстеження – повторне.

5. Методи одержання результативності відстеження. 

Для проведення відстеження результативності регуляторного акту використовувався статистичний метод отримання результатів відстеження.

6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність регуляторного акту, а також способи одержання даних.

Відповідно до статистичного методу одержання даних відстежувались наступні показники результативності регуляторного акту:

  • кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

  • дані щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку на території Любешівської селищної ради, що подані та зареєстровані через загальний відділ Любешівської селищної ради;

  • дані щодо встановлення нових та відновлення існуючих елементів благоустрою. Зокрема про кількість висаджених дерев, кущів, квітів, а також про встановлення лавок, урн;

  • дані щодо кількості дерев, для яких зроблено санітарна чиста крон, або зрізання старих сухих аварійних дерев;

  • дані щодо кількості укладених договорів про вивезення сміття та побутових відходів, наданих Любешівським комунальним підприємством «Любешів-Комфорт-Сервіс», що визначені виконавцем послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території Любешівської селищної ради;

  • дані щодо кількості порушень Правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП;

  • дані щодо розміру надходжень коштів до місцевого бюджету від фінансових санкцій за порушення Правил благоустрою, наданих Управлінням фінансів Любешівської селищної ради.

У звіті використані дані, надані структурними підрозділами Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та благоустрою Любешівської селищної ради, Любешівським комунальним підприємством «Любешів-Комфорт-Сервіс», Центром безпеки громадян та загальним відділом Любешівської селищної ради.

  1. Кількісні та якісні значення показників результативності акту.

 

При складанні звіту були використані дані за період 01 січня – 22  листопада 2024 року.

 

№ п/п

Назва показника

Од. виміру

Значення показника

1

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту

од.

11108

2

Кількість скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку на території Любешівської селищної ради, що подані та зареєстровані через загальний відділ Любешівської селищної ради

шт.

41

3

Встановлення нових та відновлення існуючих елементів благоустрою:

Х

Х

 

дерев

шт.

9

 

кущів, квітів

шт.

70

 

лавок

шт.

5

 

урн для сміття

шт.

11

4

Кількість санітарно очищених сухих і аварійних дерев

од.

212

5

Укладено договорів на вивіз ТПВ з виконавцем послуги зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів селищної ради

шт.

1318

6

Кількість порушень Правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП

шт

3

7

Розмір надходжень коштів до місцевого бюджету від фінансових санкцій за порушення Правил благоустрою

грн.

1700

1 – враховано лише письмові звернення. Усні та телефонні звернення щодо благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради не враховано.

 

Якісними результатами зазначеного регуляторного акту є досягнення чіткої взаємодії між суб’єктами господарювання, місцевою владою та мешканцями.

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

 

За даними повторного відстеження можна зробити висновок, що, дія регуляторного акта майже в повному обсязі дозволила досягти запланованих під час його ухвалення цілей, а саме: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.

Правила благоустрою території населених пунктів Любешівської селищної ради затверджені рішенням селищної ради від 22.11.202349/13, перебувають в актуальному стані, але в разі змін у законодавстві, до них невідкладно вноситимуться зміни. Ураховуючи вищевикладене, можна констатувати, що регуляторний акт не потребує перегляду та коригувань у разі відсутності суттєвих змін у законодавстві.

 

 

Селищний голова

 

Олег КУХ

 

25 листопада 2024 року


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь