Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 2021 року
Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 2021 року
Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 2021 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження селищного голови від 05.03.2017 №26 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом Любешівської селищної ради».
Протягом 2021 року до Любешівської селищної ради надійшло 1662 звернення громадян, що на 361 звернення більше ніж за відповідний період 2020 року(1301). Із загальної кількості звернень поштою надійшло 1576 та 20- на особистому прийомі. Всього за звітний період, з врахуванням колективних звернень, звернулось 3414 громадян(3108 - протягом 2020). Протягом 2021 року зареєстровано 58 колективних звернення та 8 звернень надійшло через органи влади та від інших установ.
У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради протягом 2021 року, громадянами було порушено 1671 питання (1306 у 2020р.). З них: 1405 питання вирішено позитивно, 83 – відмовлено у задоволенні, на 121 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства.
Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин надалі залишаються найбільш актуальними. Так, протягом звітного періоду у зверненнях до Любешівської селищної ради порушено 1334 таких питань (80% від усіх питань).
Вагому частку у структурі усіх звернень становлять питання соціальної політики та соціального захисту населення – 9% (148 звернень). Далі ідуть питання :
-
житлової політики – 48(2,9%);
-
комунального господарства – 41(2,5%);
-
екології та природних ресурсів -20(1,2%);
-
сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 15(0,9%);
-
культури та культурної спадщини – 14 (0,8%)
-
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 13(0,8%);
-
питання діяльності органів місцевого самоврядування -11(0,7%);
-
питання праці і заробітної плати - 8(0,5%);
-
охорона здоров’я –4(0,2%);
-
інші -15(0,9%).
Слід відмітити, що під особистим контролем селищного голови залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. Так, протягом 2021 року надійшло 104 таких звернення. Громадяни даних категорій зазвичай звертались з питаннями надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. Дані звернення були розглянуті на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової матеріальної допомоги жителям громади.
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» Любешівською селищною радою вживаються ряд заходів щодо забезпечення прав громадян на звернення.
У Любешівській селищній раді щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. Дані питання розглядались на засіданні виконкому селищної ради, прийняті відповідні рішення .
Розпорядженням селищного голови від 14.12.2020 № 153 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Любешівської селищної ради, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів селищним головою, секретарем ради та заступниками та одного прийому керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету. До відома жителів громади графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді у фойє адмінприміщення та на офіційному вебсайті Любешівської селищної ради.
Так, протягом звітного періоду, за результатами проведених особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, зареєстровано 20 звернень. Деякі питання, з якими звертались громадяни на особистому прийомі, були вирішені під час прийому, а на ті, які потребували більш детального вивчення, були надані письмові відповіді згідно чинного законодавства.
Крім того, організовано та проведено 12 «прямих телефонних ліній» з керівництвом селищної ради згідно затверджених графіків. Основними питаннями, з якими звертались жителі громади, були питання аграрної політики та комунального господарства.
З урахуванням внесених змін до Закону України “Про звернення громадян”, громадяни можуть звернутись до керівництва селищної ради через вебсайт, надіславши відповідне електронне звернення та шляхом ініціювання петицій. Так, протягом звітного періоду зареєстровано 10 електронних звернень.
З метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальної громади,
невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян у селищній раді щоденно, крім вихідних
та святкових днів з 08.00 до 17.00 години функціонує “телефон довіри ”. У звітному періоді через телефон довіри звернень не надходило.
Для вжиття додаткових заходів щодо поліпшення рівня організації роботи із зверненнями громадян у Любешівській селищній раді діє комісія з питань розгляду звернень громадян. У зв’язку з карантинними обмеженнями, спричиненими поширенням коронавірусної інфекції, засідання комісії проводились лише за потреби колегіального розгляду звернень громадян.
Суттєвим елементом забезпечення якісного реагування на звернення громадян є відкритість органів місцевого самоврядування перед територіальною громадою. Цьому слугує офіційний вебсайт Любешівської селищної ради, де щоквартально висвітлюється інформація про проведену роботу зі зверненнями громадян.
Підсумовуючи вище сказане, слід зазначити, що організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в селищній раді. Крім того здійснюється робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)