Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації

Дата: 23.09.2024 15:17
Кількість переглядів: 193

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації – «Генеральний план з історико-архітектурним опорним планом, поєднаним з детальним планом частин території селища Любешів Любешівської селищної ради Камінь-Каширського району Волинської області»

У Заяві про визначення обсягу СЕО міститься інформація про замовника СЕО, вид та основні цілі документа державного планування.

Орган, що приймає рішення про затвердження документа державного планування: Любешівська селищна рада Волинської області .Адреса: 44201, Волинська обл., Камінь Каширський р-н, сщ. Любешів, вул. Незалежності, 53

Передбачувана процедура громадського обговорення:

– строк громадського обговорення Заяви про визначення обсягу СЕО становить з 23.09.2024 р. до 03.10.2024 р.;

– згідно зі ст. 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі (в тому числі в електронному вигляді) зауваження та пропозиції до Заяви про визначення обсягу СЕО;

– ознайомитися з заявою про визначення обсягу СЕО можна на офіційному веб-сайті Любешівської селищної ради – https://lubeshivska-gromada.gov.ua.

– зауваження і пропозиції подаються до Любешівської селищної ради Волинської області . адреса: 44201, Волинська обл., Камінь Каширський р-н, сщ. Любешів, вул. Незалежності, 53 тел. 0336221507, е-mail: lubeshiv@ukr.net в термін до 30.09.2024 р

– місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування – Любешівська селищна рада.

4) необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного планування – відсутня.

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 23.09.2024 р. Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі № 23-09-9588-24 Замовник: Любешівська селищна рада

1. Назва документа державного планування: Генеральний план з історико-архітектурним опорним планом, поєднаним з детальним планом частин території селища Любешів Любешівської селищної ради КаміньКаширського району Волинської області

2. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування Розроблення генерального плану з історико-архітектурним опорним планом, поєднаним з детальним планом частин території селища Любешів є видом містобудівної документації на місцевому рівні, що розробляється відповідно до статті 19 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. Генеральний план у межах населеного пункту уточнює визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Завданням генерального плану території є: - визначення основних принципів і напрямків планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, охорони та збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища історичних населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території; - обґрунтування майбутніх потреб і визначення переважних напрямів використання територій; - урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій з дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства; - обґрунтування та визначення території проектування для містобудівних потреб; - забезпечення раціонального використання території; - визначення на території проектування особливих функціональних зон; - встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання; - розроблення містобудівних заходів щодо охорони довкілля та раціонального використання території; - розроблення заходів щодо пожежної та техногенної безпеки людей на території проектування. - зміна цільового призначення ділянок для розміщення житлових кварталів та виробничих підприємств; - забезпечення комплексності забудови території; - коригування планувальної структури території та архітектурно-композиційного рішення. Проект розроблений у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» , ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», ДСП -173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів) Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковими у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності, визначеної частинами другою і третьою. Така планова діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планової діяльності. Даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», генеральний план території розробляється за рішенням відповідної сільської, селищної ради з метою визначення планувальної організації, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації населеного пункту, кварталу, мікрорайону, іншої частини території, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

4. Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення - виконання стратегічної екологічної оцінки передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації проектних рішень як на окремі компоненти довкілля (ґрунти, поверхневі та підземні водні ресурси, атмосферне повітря), так і на комплексні умови території - мікроклімат, розвиток природних процесів, а також на здоров'я населення б) - наслідки не очікуються у зв'язку з відсутністю об'єктів з природоохоронним статусом в межах розробки генерального плану територій в) - зважаючи на географічне положення сщ. Любешів транскордонні наслідки реалізації проектних рішень генерального плану території для довкілля, у тому числі здоров'я населення, не очікуються.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено Аналітичне дослідження основних соціально-економічних і демографічних тенденцій у ретроспективі останніх років та, відповідно, моделювання соціально-економічного ландшафту (взаємонакладання стійких у часі чинників впливу) дали можливість сформувати наступні сценарії розвитку: Альтернатива 1 «Базовий сценарій» - затвердження проєкту генерального плану населеного пункту дозволить забезпечити раціональне використання території в даному населеному пункті та забезпечить соціальні потреби населення. Альтернатива 2. «Нульовий сценарій» - незатвердження проєкту. У разі незатвердження документа державного планування та відмови від реалізації будівництва, призведе до неможливості подальшого соціального розвитку населеного пункту, раціонального розподілу території. За даною альтернативою подальший стабільний розвиток території є очевидно проблематичним, і ця альтернатива веде до неефективного використання земельних ресурсів. Вибір проведено з урахуванням техніко-економічних міркувань та з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціального розвитку громади.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки Виконання стратегічної екологічної оцінки здійснюється шляхом застосування підходів і методів, які засновані на оцінці впливу. Такі дослідження передбачають: - характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров'я населення, на території, яку охоплює проект; - оцінити величину і значимість впливів і ризиків; - розробити заходи, спрямовані на запобігання та мінімізацію негативних впливів і посилення позитивних впливів.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування Для покращення містобудівного та рекреаційного середовища, охорони довкілля, рекомендовано виконання ряду планувальних та інженерних заходів по облаштуванню території: формування раціональної планувальної структури території та нормативне забезпечення системою зелених насаджень загального користування для житлових районів; дотримання вимог щодо регулювання мікроклімату та інсоляції будинків і споруд забезпечення санітарного очищення території із дотримання вимог щодо роздільного збирання сміття із його послідуючим видаленням на полігон; розвиток системи побутової та дощової каналізації із відведенням поверхневого стоку в локальні очисні споруди.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку” . Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається змістом та характером проектних рішень генерального плану території з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання. Розділ «Охорона навколишнього природного середовища» в обсязі звіту про стратегічну екологічну оцінку проекту є невід'ємною складовою генерального плану території.

9. Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання Зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовій формі до Любешівської селищної ради (44201, Україна, Волинська обл., Камінь Каширський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, 53). Строки подання 10 днів з дня оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Генерального плану з історико-архітектурним опорним планом, поєднаним з детальним планом частин території селища Любешів Любешівської селищної ради Камінь-Каширського району Волинської області (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).

10. Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО: заяву оприлюднено на офіційному сайті Любешівської селищної ради від 23.09.2024 Замовник/Уповноважена особа замовника: Любешівська селищна рада/Верба Юрій Миколайович.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь