Закупівля офісних меблів
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Офісні меблі (код ДК 021:2015 39130000-2 "Офісні меблі"), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування: Любешівська селищна рада
Місцезнаходження: 44201, Волинська обл., Камінь-Каширський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, 53
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04333170
Категорія: Орган місцевого самоврядування
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 Офісні меблі (код ДК 021:2015 39130000-2 "Офісні меблі")
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з Особливостями, UA-2023-09-18-011666-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 181100,00 грн. Вартість сформована на підставі самостійного аналізу цін на аналогічні за характеристиками моделі меблів через мережу Інтернет.
Очікувані витрати на виконання завдання за рахунок коштів місцевого бюджету 181100,00 грн. за бюджетною програмою КПКВ 0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад», КЕКВ 2210 та 3110.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання з дати укладання договору та до 01.11.2023р.
Якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Стан інтер'єру офісів вже потребує оновлення через фізичний знос та застарілість наявних меблів. Офісна мебля буде спрямована для комфортного функціонування Центру надання адміністративних послуг та обслуговування населення.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)