Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Закупівля шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Дата: 26.04.2023 11:31
Кількість переглядів: 95

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі

шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

НайменуванняЦентр безпеки громадян Любешівської селищної ради

Місцезнаходження: 44200, Волинська обл., Камінь-Каширський р-н, смт Любешів, вул. Бондаренка 90А

 

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 42254146;

 

КатегоріяОрган місцевого самоврядування;

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з Особливостями, UA-2023-04-25-002704-a;

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість процедури закупівлі з ПДВ та доставкою до покупця становить 239415,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене моніторингом прайс листів та комерційних пропозицій.

Розмір бюджетного призначення: 239415,00 грн. згідно з  кошторисомПотреба в закупівлі шин обумовлена виконанням певних видів робіт автогрейдером та пожежними автомобілями.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

 

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

код ДК 021:2015: 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»

 

 

 

з/п

Найменування товару

 

Застосування

 

Кількість, шт

1

Шина 14.00-20 з камерою та обідною стрічкою

Автогрейдер BGD-140 KE

6

2

Шина 9.00R20 (260R508) з камерою та обідною стрічкою

Автомобіль ЗиЛ-130

6

Всього- 12 шт.

 

Вимоги до предмета закупівлі та інші документи, які повинен надати учасник:

- товар повинен бути новим і таким, що не був у використанні, не відновленим, 2022-2023 років виготовлення, про що учасник надає гарантійний лист в складі тендерної пропозиції;

- надати гарантійний лист про те, що гарантійний строк служби шин та гарантійний строк їх зберігання відповідає діючому стандарту України;

- якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації та діючим Законам на території України, у тому числі Наказу Міністерства Інфраструктури України від 26.07.2013 року зі змінами. Також вимогам до якості, умовам договору, що підтверджується учасником, шляхом надання сертифікату якості та/або паспорту виробника та/або копії сертифікату відповідності, декларації постачальника;

- учасник гарантує, що товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об'єктом застави) і по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання та використання замовником;

- у разі постачання неякісного товару, учасник забезпечує за свій рахунок заміну такого неякісного товару якісним, і передає його замовникові в строки протягом 14-ти днів;

- учасник надає гарантійний лист про те, що він згоден здійснити постачання товару за власний рахунок за адресою місця поставки: вул. Бондаренка 90А, смт. Любешів, Камінь-Каширського району, Волинської області.

Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в тендерній документації, а саме: довідку в довільній формі щодо запропонованого учасником товару по відношенню до технічних вимог і параметрів предмету закупівлі, заявлених замовником в таблиці Додатку 3 до тендерної документації.

При написанні довідки учасник має врахувати, що необхідно надати інформацію про запропоновані ним технічні параметри товару, вказуючи конкретні величини, розміри, торгову марку та/або модель (за наявності) товару, найменування виробника товару, країну виробництва, рік виготовлення товару.

Термін постачання з дати укладання договору  по 31.12.2022р.

 

Головний інженер                                                       Володимир ПОЛІЩУК

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь