Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

ПЕРЕЛІК НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ МІНЕКОНОМІКИ

Дата: 04.04.2023 09:57
Кількість переглядів: 957

Фото без опису

 

Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки

 

Адміністративний збір: безоплатно

Строк надання послуги: 10 робочих днів

Результат надання: Дозвіл або рішення про відмову у видачі дозволу

 

Способи отримання результату: 

На період дії воєнного стану постановою КМУ від від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» внесено зміни у надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Виданий дозвіл надсилається поштою або видається нарочно.

 

Підстави для відмови: 

Неподання роботодавцем необхідних документів та (або) їх оформлення з порушенням встановлених вимог; Подання недостовірних відомостей або висновку за результатами експертизи, який затверджено чи складено більш як за рік до дня подання заяви; Встановлення згідно з висновком за результатами експертизи невідповідності об'єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці.

 

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги:

Необхідні документи для отримання послуги:

  1. Заява на видачу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

  2. Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання (документи для отримання дозволу в електронному вигляді подаються архівним файлом (форматів zip, rar), який містить висновок експертизи у форматі pdf та сертифікати електронних підписів у форматі p7s, якими підписано та затверджено відповідний висновок експертизи).


 Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки

Зазначена послуга доступна для анулювання дозволу, виданого в електронній формі, який підписано електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

 

Адміністративний збір: безоплатно

Строк надання послуги: 2 робочих дні

Результат надання: Анулювання дозволу

 

Способи отримання результату: 

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

 

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги:

 

Необхідні документи для отримання послуги:

  1. Заява на анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

  2. Оригінал дозволу (подається дозвіл виданий в електронній формі, який підписаний електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (архівним файлом в форматі zip, rar).


 Переоформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки

Зазначена послуга доступна для переоформлення дозволу, виданого в електронній формі, який підписано електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

 

Адміністративний збір: Безоплатно

Строк надання послуги: 2 робочі дні

 

Результат надання: 

  1. Переоформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

  2. Відмова у переоформленні дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Зазначена послуга доступна для переоформлення дозволу, виданого в електронній формі, який підписано електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

 

Способи отримання результату: 

Переоформлення дозволу чи повідомлення роботодавця, виробника або постачальника про відмову в його переоформленні здійснюється територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи — підприємця відповідно до Законів України «Про охорону праці” і “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Підставою для переоформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки приватизація єдиного майнового комплексу комунального або державного підприємства. Зазначена послуга доступна для переоформлення дозволу, виданого в електронній формі, який підписано електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

 

Підстави для відмови: 

  1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів.

  2. Зміна ідентифікаційного коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) юридичної особи або реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, зазначеного у дозволі

  3. Подання документів, що містять недостовірні відомості.

 

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги:

 

Необхідні документи для отримання послуги:

  • Заява на переоформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

  • Оригінал дозволу (подається дозвіл виданий в електронній формі, який підписаний електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (архівним файлом в форматі zip, rar).

 


 Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки

 

Зазначена послуга доступна для продовження строку дії дозволу, виданого в електронній формі, який підписано електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Адміністративний збір: Безкоштовно

Строк надання послуги: 10 днів (робочі)

 

Результат надання: 

1. Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки 

2. Відмова у продовженні строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

 

Способи отримання результату: 

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

 

Підстави для відмови: 

1. Подання не у повному обсязі встановленого переліку документів 

2. Подання документів, що містять недостовірні відомості

 

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги:

  • Закон України «Про охорону праці»;

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»;

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».

 

Необхідні документи для отримання послуги:

  1. Заява на продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

  2. Якщо під час строку дії дозволу роботодавцем порушено його умови, до переліку документів долучають новий позитивний висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час виконання зазначених у дозволі робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

  3. Оригінал дозволу (подається дозвіл виданий в електронній формі, який підписаний електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (архівним файлом в форматі zip, rar).

 


 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці

 

Адміністративний збір: Безоплатно

Строк надання послуги: 5 робочих днів

Результат надання: Реєстрація декларації

 

Способи отримання результату: 

Особливості подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки у період воєнного стану: На період дії воєнного стану постановою КМУ від від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» внесено зміни у надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за встановленою формою згідно з додатком 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки подається у двох екземплярах, за місцезнаходженням юридичної особи або фізичної особи - підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.

 

Підстави для відмови: 

Відмова у реєстрації декларації не допускається, за виключенням невірно поданої інформації.

 

Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги:

 

Послуги надаються територіальними органами Держпраці в електронному вигляді та через центри надання адміністративних послуг за місцем державної реєстрації суб’єкта звернення: 

  • Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Волинська, Закарпатська, Львівська, Рівненська області);

  • Південно-Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Івано-Франківська, Тернопільська, Чернівецька області);

  • Центрально-Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Житомирська, Хмельницька, Вінницька області);

  • Центральне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Чернігівська, Київська, Черкаська області);

  • Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Донецька, Луганська області);

  • Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Полтавська, Сумська, Харківська області);

  • Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Дніпропетровська, Запорізька, Кіровоградська області);

  • Південне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (Миколаївська, Одеська, Херсонська області).

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь