Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

ЗМІНА ПОСТАЧАЛЬНИКА ГАЗУ: ВІДПОВІДІ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ

Дата: 13.07.2022 10:49
Кількість переглядів: 771

Фото без опису

 

Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, зокрема і у Волинській області, опинилися в ситуації, коли постачальники не могли виконувати свою функцію.

Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану Товариство як «постачальник останньої надії» (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р) забезпечило постачання газу побутовим споживачам вашої області.

Задля швидкого вирішення питань, що виникають у населення, та попередження можливого зростання соціальної напруги надаємо відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з цією ситуацією.

1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.

2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

3. Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

4. З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

5. Що робити з переплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.

Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії: 

  • написати заяву на повернення переплати; 
  • додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку); 
  • надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.

6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?

Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ.

Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.

Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..">client@gas.ua.

7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.

Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

  • на сайті www.gas.ua  на сторінці «Дізнатись номер рахунку»; 
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger; 
  • на квитанції, яку доставить Укрпошта; 
  • у контакт-центрі Товариства.

8. Як оплатити послуги спожитого газу?

Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:

1. Онлайн: 

  • в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua; 
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger; 
  • через сайти та мобільні застосунки банків; 
  • за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).

2. Особисто: 

  • через платіжні термінали самообслуговування; 
  • у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».

Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:

  • 066-300-28-88
  • 098 -300-28-88
  • 093-300-28-88

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь