A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Обґрунтування по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (електрична енергія)»

Дата: 26.11.2021 13:37
Кількість переглядів: 204

Обґрунтування по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (електрична енергія)»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (електрична енергія)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «09310000-5» Електрична енергія» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-24-009041-a; Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2021-11-22-015924-a) затверджено протоколом  уповноваженої особи Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 24 листопада 2021 року № 172.

 

Оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (електрична енергія)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «09310000-5» Електрична енергія» опублікована 24.11.2021.

 

Найменування Замовника: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради.

Юридична адреса Замовника: Україна, 44201, Волинська обл.., Камінь- Каширський  р-н, селище міського типу Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.

Місцезнаходження Замовника: Україна, 44201, Волинська обл.., Камінь- Каширський  р-н, селище міського типу Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.

Ідентифікаційний код Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 42059224.

Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування (відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія» (електрична енергія)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-24-009041-a; Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-11-22-015924-a).

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «09310000-5» Електрична енергія».

Процедура закупівлі: відкриті торги.

КЕКВ – 2273 (оплата електроенергії).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1384240 грн. з ПДВ.

Місцевий бюджет: 1384240 грн.

Річний план закупівель на 2022 рік.

 

Розмір бюджетного призначення: оплата електроенергії   розрахована за даними  середньомісячного споживання із застосуванням коефіцієнта підвищення та  враховуючи введення нових об’єктів вуличного освітлення.

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

 

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.

1. Обсяг постачання електричної енергії – 251680 кВт*год.

2. Термін постачання: з 01.01.2022 по 31.12.2022 року.

3. Місце постачання: вул. Незалежності, 53, смт Любешів, Волинської області, 44201(населені пункти Любешівської селищної ради).

4. Режим роботи: цілодобово

5. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:

До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо  оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником. До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії

 

ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (електричної енергії)

Постачання електричної енергії повинно здійснюватися у відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ). Учасник повинен добросовісно виконувати свої фінансові зобов’язання перед іншими учасниками ринку електричної енергії, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018  № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168).

Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою постачальника електричної енергії, з метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. ПРРЕЕ. 

 

Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:

 

  1. Довідку про створення Учасником на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської) власного  структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами ПРРЕЕ, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.  Довідка надається за формою 2:

 

Довідка (форма 2) про  власний центр обслуговування споживачів (клієнтів)

1.

Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника

 

2.

Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника

 

3.

Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника  або інформація про документи, що підтверджують  право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер)

 

4.

Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника

 

5.

Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів)

 

       Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії,  а також проводиться особистий прийом споживачів.

Уповноважена особа(  або керівник Учасника) ___________                       __________________

                                                                  (підпис)                                 (прізвище, ініціали)

На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі тендерної пропозиції надає:

    1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської), яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу  - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської);
    2. Довідку/акт/інший документ, виданий НКРЕКП чи її територіальними підрозділами, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Волинської області або суміжних областей (Рівненської/Львівської), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами).
    3. Наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської) має бути підтверджено зазначенням такої інформації на власному офіційному сайті відповідно до пп.8 п.2.2 Постанови НКРЕКП №1469 від 27.12.2017 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу".

 

  1. Учасники для яких  створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим,  надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської) або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської), на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.

 

Довідка надається за формою 3:

 

Довідка(форма 3)  про наявність власного  структурного підрозділу  Учасника

1.

Назва та юридична адреса  власного структурного підрозділу Учасника (або посада, прізвище ім‘я по батькові посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів та адреса робочого місця  )

 

2.

Фактична адреса та телефон власного структурного підрозділу Учасника (або фактична адреса та  контактний  телефон посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів

 

3.

Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований зазначений у п.1 Довідки підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують  право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника або розташоване робоче місце посадової особи учасника. 

 

4.

Графік проведення особистого прийому споживачів

 

Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному підрозділі  (зазначеною посадовою особою) щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів.

Уповноважена особа (або керівник) Учасника          __________                     __________________

                                                                           (підпис)                                         (прізвище, ініціали)

 

 

 

На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 3) учасник в складі тендерної пропозиції надає:

    1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської);
    2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення  розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської);
    3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської), на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами  роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці);

 

  1. Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити замовнику можливість комунікації, надання споживачу інформаційних послуг, шляхом прийняття та обробки його звернень через засоби телекомунікації.  Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати:
    1. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами»  № 373 від 12.06.2018 р., за формою:                                                            

ДОВІДКА

про наявність кол-центру

 

Цією довідкою ______________________________ (найменування Учасника), підтверджує, що для забезпечення комунікації із споживачами нашим підприємством створено кол-центр, який повністю  відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП  № 373 від 12.06.2018 року (із змінами) (далі – Постанова).

У кол-центрі _______________ (найменування Учасника) забезпечена наявність:

  • функцій утримання в черзі та розподілу телефонних дзвінків між операторами;
  • автоматичного визначника номера телефону;
  • функцій аудіозапису розмов та збереження їх протягом двох років.

У кол-центрі ________________(найменування Учасника) забезпечено  ведення електронної бази даних звернень абонентів, отриманих за допомогою засобів телекомунікації із зазначенням таких даних:

за всіма опрацьованими зверненнями зазначаються:

індивідуальний номер звернення (для звернень, які потребують подальшої реакції компанії);

ідентифікаційні дані оператора, що прийняв звернення/надав відповідь на електронний лист;

дата та час з'єднання абонента з АТС кол-центру у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss (при телефонних дзвінках);

дата та час з'єднання з оператором у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або отримання електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm;

дата та час закінчення розмови по телефону у форматі YYYY-MM-DDThh:mm:ss або відправлення зворотного електронного повідомлення у форматі YYYY-MM-DDThh:mm;

телефонний номер, визначений автоматичним визначником номера;

тема звернення.

Бази даних звернень нашого кол-центру зберігаються протягом трьох років.

 

Гарантуємо, що технічне обладнання нашого кол-центру реалізоване у відмовостійкій конфігурації (резервування, дублювання тощо).        

 

Вхідні дзвінки, що з’єднані з оператором кол-центру, обробляються шляхом:

надання роз’яснень, прийому повідомлень від абонента;

реєстрації звернення/скарги/претензії споживача для її розгляду відповідними структурними підрозділами електропостачальника згідно з главою 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ);

формування та обробки заявок.

      

Крім того наш кол –центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів.

 

Підтверджуємо, що інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром звернень за тематикою за формою згідно з Додатком 1 до «Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії», затвердженим постановою НКРЕКП  № 373 від 12.06.2018 року (із змінами), наше підприємство надає до НКРЕКП щокварталу, не пізніше ніж через 30 днів після звітного кварталу, поштою на паперових носіях та в електронному вигляді у форматі «xls» на адресу: [email protected]

 

        

Графік роботи кол-центру :  ______________(зазначається Учасником)

        

Інформація про засоби зв‘язку:______________________ (зазначається Учасником)

 

Уповноважена особа (або керівник)  Учасника  _____________ (прізвище, ініціали)  

 

 

Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає:

 

      1. Положення про кол-центр/контакт-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку;
      2. Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до  Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників,  встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р.  № 373, за останній звітний  квартал 2021 року., що передує даті оголошення процедури відкритих торгів.

У разі якщо на момент подання пропозиції кінцевий термін для подання звіту за останній звітній квартал не настав, учасники можуть подати у складі тендерної пропозиції звіт за квартал 2021 року, що передує звітному.  

3.1.3. Учасником повинно бути забезпечено виконання в останньому звітному році ( 2020 рік) загальних стандартів якості надання послуг:

- рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році - не менше 75 %;

- відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році - не більше 10 %.

Виконання Учасником цього обов’язку повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом ( у формі  довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.

3.1.4. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами»  № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає  довідку в довільній формі  з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).

 

    4.  Відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії», для розв‘язання суперечностей та конфліктних ситуацій в Учасника має бути створений Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) по роботі зі споживачами електричної енергії або призначена уповноважена особа, яка виконує функції Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ).

       За необхідності начальник ІКЦ/уповноважена особа повинні забезпечити розгляд суперечностей та конфліктних ситуацій між споживачем та учасником, який має здійснюватись  на Комісїї ІКЦ за участю представників  відповідного  територіального представництва НКРЕКП та Держенергонагляду, про що учасник надає гарантійний лист у складі пропозиції.

      На підтвердження створення ІКЦ або призначення особи, яка виконує функції ІКЦ, Учасник у складі пропозиції повинен надати:

4.1. Довідку про створення Учасником на території Волинської області або суміжних областей (Львівської/Рівненської)  власного  структурного підрозділу – Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ)  за формою 4.1.1.:

Довідка форми 4.1.1.

1.

Юридична адреса Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) Учасника

 

2.

Фактична адреса ІКЦ

 

3.

Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований ІКЦ або інформація про документи, що підтверджують  право користування нерухомим майном, в якому розташований ІКЦ (назва документа, дата видачі, номер)

 

4.

Графік роботи ІКЦ

 

5.

Загальна кількість працівників Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) Учасника

 

6

Інформація про засоби зв’язку ІКЦ

 

Уповноважена особа(  або керівник Учасника) ___________                            __________________

                                                             (підпис)                                 (прізвище, ініціали)

 

 

Або, у разі якщо ІКЦ не створено, довідку про уповноважену особу учасника, яка виконує функції інформаційно-консультаційного центру на території Волинської області або суміжних областей (Львівської/Рівненської) за формою 4.1.2.

 

Довідка форми 4.1.2.

1.

 Прізвище ім‘я по батькові уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ

 

2.

Посада уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ

 

  3.

Фактична адреса робочого місця уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ

 

4.

Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташоване робоче  місце уповноваженої особи учасника  яка виконує функції ІКЦ або інформація про документи, що підтверджують  право користування нерухомим майном, де розташоване робоче  місце уповноваженої особи учасника  яка виконує функції ІКЦ (назва документа, дата видачі, номер)

 

5.

Графік роботи службової особи учасника  яка виконує функції ІКЦ

 

6.

Інформація про засоби зв’язку службової особи учасника  яка виконує функції ІКЦ

 

 

  Уповноважена особа (або керівник) Учасника __________                    __________________                                                                       (підпис)                                    (прізвище, ініціали)

 

   4.2. Інформація зазначена в Довідці форми 4.1.1 або 4.1.2 повинна бути підтверджена у наступних документах, які учасник надає у складі пропозиції: 

4.2.1. Положення про ІКЦ Учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником ІКЦ  або  у разі відсутності ІКЦ - наказ про призначення уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ або інший документ, який підтверджує наявність відповідних трудових правовідносин пов’язаних із виконанням функцій ІКЦ  між Учасником та уповноваженою особою. (У разі наявності у документах інформації про заробітну плату, така інформація може бути прихована). 

4.2.2.  Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію начальника ІКЦ або посадову інструкцію уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ*.

   * Посадова інструкція начальника ІКЦ та посадова інструкція уповноваженої особи Учасника, яка виконує функції ІКЦ, може не надаватись у разі якщо всі права та обов’язки, які виконуються  начальником ІКЦ учасника або уповноваженою особою Учасника, яка виконує функції ІКЦ,  визначаються у Положенні про ІКЦ або у Статуті Учасника або іншому документі учасника, в якому згідно вимог законодавства, можуть визначатись функції, права та обов’язки працівників**.

(**- у такому випадку відповідний документ надається у складі пропозиції).

 

5. Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження  учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.

 

6. Учасник зобов’язаний забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії, що передбачає вчасне та повне інформування замовника про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість супутніх послуг, що надаються, надання роз’яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання, а також  право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг.

Учасник повинен дотримуватись гарантованих стандартів якості електропостачання.

З метою отримання Замовником інформації про дотримання учасником загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, в порядку передбаченому Постановою НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» № 375 від 12.06.2018 р.  учасники   у складі пропозиції надають:

6.1. «ІНФОРМАЦІЮ щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг», за підсумками 2020 року, згідно Додатку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого  Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 12.06.2018  № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550) зі змінами, яка була подана до НКРЕКП з дотриманням встановлених термінів  та оприлюднена на сайті Учасника на виконання вказаної постанови НКРЕКП.

6.2. Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року за останній звітний  квартал 2021 року, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів (у випадку наявності у звіті конфіденційної інформації вона можу бути прихована).

У разі якщо на момент подання пропозиції кінцевий термін для подання звіту за останній звітній квартал не настав, учасники можуть подати у складі тендерної пропозиції звіт за квартал 2021 року, що передує звітному.  

 

7.    Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії замовнику, учасник повинен добросовісно виконувати свої  зобов’язання, в тому числі фінансовими, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені Правилами ринку, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018  № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168).

Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме  з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного»  та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті  оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених  Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.

У разі якщо Замовником буде перевірено та виявлено, що Учасник набував  статусу «дефолтний» або «передефолтний», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє учасника як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»  вимогам до учасника відповідно до законодавства.

 

8. Учасник повинен забезпечити Замовнику можливість отримати рахунки за електричну енергію та акти приймання-передачі через  особистий (персональний) кабінет споживача на web-сайті Учасника.

 

9. На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності  вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про  наявність власного офіційного веб-сайту  в мережі Інтернет.

 

 

 

ОБСЯГИ ТА УМОВИ

 постачання до договору про постачання електричної енергії споживачу

 

І. Дані Споживача:

 

1

Найменування Споживача

 

Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради

2

Ідентифікаційний код (за наявності), ЄДРПОУ (обрати необхідне)

42059224

3

Вид об'єкта

Адреса об’єкта

ЕІС-код точки (точок) комерційного обліку

3.1.

Вул осв КТП-48 с. В.Любешівська

с. Любешівська Воля

                 62Z634738770941Y

3.2.

Вул осв ЩТП-313 с.В.Любешівська

с. Любешівська Воля

62Z62057326115Y

3.3.

Вул осв ЗТП-108 вул Гагаріна

смт Любешів, вул Гагаріна

62Z2683981759451

3.4.

Вул осв КТП №68 с.Міжгайці

с.Міжгайці

62Z3226329527706

3.5.

Вул осв КТП-121 с.Бірки

с.Бірки

62Z9627076644030

3.6.

Вул осв КТП-122 с.Бірки

с.Бірки

62Z0726125173490

 

3.7.

Вул осв КТП-124 с.Бірки

с.Бірки

62Z7138759454992

3.8.

Вул осв КТП-149 с.Ветли

с.Ветли

62Z4846633934190

3.9.

Вул осв КТП-150 с.Ветли

с.Ветли

62Z8701274739390

3.10.

Вул осв КТП-151 с.Ветли

с.Ветли

62Z8294145334456

3.11.

Вул осв КТП-158 с Гірки

с Гірки

62Z4123457035841

3.12.

Вул осв КТП-173 с Підкормілля

с Підкормілля

62Z4743470437899

3.13.

Вул осв КТП-182 вул Червоного Хреста

смт Любешів, вул. Червоного Хреста

62Z4555014099994

3.14.

Вул осв КТП-210 с.Гірки

с.Гірки

62Z6474306282051

3.15.

Вул осв КТП-218 с.Бірки

с.Бірки

62Z4699214479670

3.16.

Вул осв КТП-240 с Зарудчі

с Зарудчі

62Z0146323772973

3.17.

Вул осв КТП-274 с.Седлище

с.Седлище

62Z7625335728160

 

3.18.

Вул осв КТП-278 с.Бихів

с. Бихів

62Z240291227522Z

3.19.

ВулосвКТП-279 с. Березичі

с. Березичі

62Z0490201173976

 

 

 

3.20.

ВулосвКТП-280 вул. Шуміка

смт Любешів, вул. Шуміка

62Z2506762711371

3.21.

ВулосвКТП-287 с.Зарудчі

с.Зарудчі

62Z9220125165296

3.22.

Вул осв КТП-292 с.Березичі

с.Березичі

62Z0545059896886

3.23.

Вул осв КТП-307 с.Залаззя

с.Залаззя

62Z2710306561244

3.24.

Вул осв КТП-35 с.Бихів

с.Бихів

62Z5639640300512

3.25.

Вул осв КТП-36 с.Бихів

с.Бихів

62Z6055345836504

3.26.

Вул осв КТП-37 с.Бихів

с.Бихів

62Z2773854516101

3.27.

Вул осв КТП-41 с.Цир

с.Цир

62Z7540549281821

3.28.

Вул осв КТП-44 с.Цир

с.Цир

62Z7360934318952

3.29.

Вул осв КПТ-59 с.Седлище

с.Седлище

62Z6183186677576

3.30.

Вул осв КТП-65 с.Седлище

с.Седлище

62Z5917172855467

3.31.

Вул осв КТП-81 с.Судче

с.Судче

62Z8710051889134

3.32.

Вул осв КТП-82 с.Судче

с.Судче

62Z0837402284392

3.33.

Вул осв КТП-84 с.Судче

с.Судче

62Z8497041265746

3.34.

Вул осв КТП-85 с. Б.Воля

с. Б.Воля

62Z7616666276966

3.35.

Вул осв КТП-86 с.Б.Воля

с. Б.Воля

62Z2911654325085

3.36.

Вул осв КТП-87 с.Зарудчі

с.Зарудчі

62Z6416352726570

3.37.

Вул осв КТП-97 вул Зарічна

смт Любешів, вул.  Зарічна

62Z4939078460869

3.38.

Вул осв вул Сагайдачного, 3

смт Любешів, вул. Сагайдачного, 3

62Z2436032754158

3.39.

Вул осв вул Шевченка

смт Любешів, вул. Шевченка

62Z2198052280079

3.40.

Вул осв с.Рудка 2

с.Рудка

62Z4764502596238

3.41.

Вул осв. КТП-144 с.Ветли

с.Ветли

62Z3705524783390

3.42.

Вул осв. КТП-146 с.Ветли

с.Ветли

62Z7561559841018

3.43.

Вул осв. КТП-152 с.Мукошин

с.Мукошин

62Z9757724832366

3.44.

Вул осв. КТП-153 с.Мукошин

с.Мукошин

62Z7288413334532

3.45.

Вул осв. КТП-252 с.Седлище

с. Седлище

62Z3834387547467

3.46.

Вул осв. КТП-60 с. Седлище

с. Седлище

62Z7691064655464

3.47.

Вул осв.КТП-286 вул 30-ти річчя Перемоги

смт Любешів, вул. 30-ти річчя Перемоги

62Z1244335751483

3.48.

Вул осв.КТП-336 вул Б.Хмельницького

смт Любешів, вул. Б.Хмельницького

62Z2684769609515

3.49.

Вул осв.КТП-73 с.Залізниця

с.Залізниця

62Z4973264322702

3.50.

Вул. осв Вул 1-го Травня

смт Любешів, вул. 1-го Травня

62Z7997019870789

3.51.

Вул. осв вул Сагайдачного

смт Любешів, вул.

62Z0990612990684

 

Сагайдачного

 

3.52.

Вул. осв с.Рудка 1

с.Рудка

62Z7618171596905

3.53.

Вул. осв. КТП-71 с.Залізниця

с.Залізниця

62Z6333649343884

3.54.

Вул. осв. парк

смт Любешів, парк

62Z7009657083007

3.55.

Вул. осв. с.Заріка

с.Заріка

62Z3518792032271

3.56.

Вул. осв.КТП-74 с.Лобна

с.Лобна

62Z4096376387770

3.57.

Вул.осв (Кафе) №103

смт Любешів, вул. Незалежності

62Z7923801645313

3.58.

Вул. осв КТП-12 вул Колгоспна

смт Любешів, вул. Колгоспна

62Z6790861672471

3.59.

Вул.осв. Ветлікарня вул Миру

смт Любешів, вул. Миру

62Z4768215818562

3.60.

Вул.осв. КТП№148 с.Залізниця

с.Залізниця

62Z7961107745874

3.61.

Вул.осв. вул Бондаренка

смт Любешів, вул. Бондаренка

62Z5830471849427

3.62.

Вул.осв. вул.Поліська,32

смт Любешів,  вул.Поліська,

62Z6705142341934

3.63.

Вул.осв.КТП-156 с.Гірки

с.Гірки

62Z5637837644780

3.64.

Вул.осв.М-н "Калина"

смт Любешів, вул. Незалежності

62Z9573133871484

3.65.

Вул.осв.РЕС КТП №96

смт Любешів, вул.Партизанська

62Z8736805699543

3.66.

Вул.осв.вул Сагайдачного КТП №302

смт Любешів, вул. Сагайдачного

62Z2326255997229

3.67.

Вул.осв.вул. Островського КТП№102

смт Любешів, вул. Островського

62Z7476873941618

3.68.

ЗТП-106 (вул.осв.)

смт Любешів, вул. Лесі Українки

62Z7884859069978

3.69.

ЗТП-195 садок №3 (вул. осв)

смт Любешів, вул. Льва Толстого

62Z8927858742551

3.70.

КТП-101 (обелісок вул. осв.)

смт Любешів, вул. Незалежності

62Z5198823675587

3.71.

КТП-109 вул Маяковського (вул. осв)

смт Любешів, вул. Маяковського

62Z0159616023276

3.72.

КТП-265 вул. 17 Вересня (вул. осв.)

смтЛюбешів, вул. 17 Вересня

62Z5068008927347

3.73.

Вул.осв. Р-14 КТП№-286

смт Любешів, автодорога Р-14

62Z135487488586D

3.74.

Вул.осв.Р-14 КТП№-302

смт Любешів, автодорога Р-14

62Z898779484823Y

3.75.

Вул.осв.КТП- 125 с.Витуле

с.Витуле

62Z7955135927903

3.76.

Вул.осв.ЩТП- 332 с.Витуле

с.Витуле

62Z210981913027Y

3.77.

Вул.осв. КТП №90 с.Підкормілля

с.Підкормілля

62Z240276410510A

3.78.

Вул.осв. КТП №216 по вул. Зої Космодем'янської смт Любешів

смт Любешів, вул. Зої Космодем'янської

62Z4376732596468

3.79.

Вул.осв.КТП- 175 с.Залаззя

с.Залаззя

62Z5053516330483

3.80.

Вул.осв.КТП- 129 с.Залаззя

с.Залаззя

62Z805856595090L

3.81.

Вул.осв.ЩТП- 322  с.Великий Курінь

с.Великий Курінь

62Z3128507453749

3.82.

Вул.осв.ЗТП-255  с.Великий Курінь

с.Великий Курінь

62Z862161236965O

3.83.

Вул.осв.КТП- 58  с.Угриничі

с.Угриничі

62Z358031776909N

3.84.

Вул.осв.КТП- 42  с.Лахвичі

с.Лахвичі

62Z574535253650C

3.85.

Вул.осв.КТП- 75  вул. Березня смт Любешів

смт Любешів, вул. Березня

62Z551988960420B

3.86

ФП В’язівне

с. В’язівне,

62z6941180004243

3.87

ФП В. Курінь

с. Великий Курінь

62z0348199064809

3.88

ФАП Зарудчі

с.Зарудчі

62z0618144884798

3.89

ФП Воля Любешівська

с. Воля Любешівська

62z9299093851483

3.90

ФП Лобна

с.Лобна

62z9900432672858

3.91

ФП Люб’язь

с. Люб’язь

62z8326292433786

3.92

ФП Гірки

с. Гірки

62z2674603522210

3.93

ФП Березичі

с. Березичі

62z8969057316706

3.94

ФП Підкормілля

с. Підкормілля

62z0575893559151

3.95

ФП Проходи

с. Проходи

62z3700097395326

3.96

ФП Рудка

с. Рудка

62z9560043859403

3.97

ФП Селісок

с. Селісок

62z3677755956735

3.98

ФП Угриничі

с.Угриничі

62z9395444701207

3.99

ФП Березна Воля

с. Березна Воля

62z5819584343958

3.100

ФП Дольськ

с. Дольськ

62z2729713512098

3.101

ФП Лахвичі

с. Лахвичі

62z8407208143311

3.102

ФП Хоцунь

с. Хоцунь

62z2486028163970

3.103

ФП  Седлище

с. Седлище

62z3514540360834

3.104

Адмінприміщення

смт Любешів, вул. Незалежності,53

62z1575317358258

3.105

гараж

смт Любешів

62z0772203368797

3.106

ФАП

с.Бучин

62Z1483795769853

3.107

ФАП

с.Вітулі, вул.Лісова, 15

62Z1029431897477

3.108

ФАП

с.Діброва, вул.Дібровська, 27а

62Z3455055719396

3.109

ФАП

с.Заріка

62Z3012009072175

3.110

ФАП

с.Люботин

62Z1110511527494

3.111

ФАП

с.Міжгайці, вул. Міжгайська, 44

62Z2293654459818

3.112

ФАП

с.Пожіг

62Z3148022370899

3.113

ФАП

с.Сваловичі

62Z2583909584346

3.114

ФАП

с.Хутомир

62Z9641918575352

3.115

Контора с/р

с.Ветли

62Z6651460107134

3.116

Контора с/р

с.Залаззя, вул.Ю.Трохимука,3

62Z1740483739634

3.117

Контора с/р

с.Бірки, вул.Поліська, 65а

62Z8279156632141

3.118

Контора с/р

с.Бихів, вул.Шкільна, 11

62Z4854074752406

3.119

Контора с/р

с.Любешівська Воля

62Z7621409406865

3.120

Контора с/р

с.Гірки

62Z7012587632698

3.121

Контора с/р

с.Деревок

62Z9922486236494

3.122

Контора с/р

с.Цир

62Z0964570784868

3.123

Контора с/р

с.Великий Курінь

62Z8608760661602

3.124

Контора с/р

с.Залізниця, вул.І.Пасевича, 6

62Z7077591877425

3.125

Контора с/р

с.Березичі

62Z3978166222444

3.126

Контора с/р

с.Ветли

62Z7360333014435

3.127

Контора с/р

с.Седлище, вул.Миру, 94

62Z1489560892193

3.128

Контора с/р

с.Хоцунь

62Z1452038531884

3.129

Пожежне депо

с.Залізниця, вул.І.Пасевича, 15а

62Z3498057992476

3.130

Стара школа

с.Ветли

62Z4715873048094

3.131

Адміністративне приміщення

с.Деревок, вул.Поліщука, 37

62Z9044998658294

3.132

Житловий будинок

с.Березичі, вул.Поліська, 7

62Z0514220939361

3.133

ФАП

с.Шлапань

62Z3422679569337

3.134

С/Р Люб'язь

с. Люб'язь

62Z4780722829886

3.135

С/Р Дольськ

с. Дольськ

62Z1532086060984

4

Найменування Оператора, з яким Споживач уклав договір розподілу електричної енергії

 

5

ЕІС-код Постачальника як суб’єкта ринку електричної енергії, присвоєний відповідним системним оператором

 

 

 

Кількість товару (обсяги постачання електричної енергії) тис. кВт*год.

Об’єкт

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Всього

МПТБ по селах

0,723

0,65

0,837

0,604

0,554

0,526

0,51

0,553

0,479

0,614

0,561

0,819

7,43

Адміністративні приміщення по селах

2,154

2,102

1,962

1,896

1,836

1,806

1,746

1,736

1,756

1,786

1,976

2,181

22,937

Адмінприміщення в смт Любешів

8,198

6,524

5,471

4,525

4,366

3,116

3,323

3,379

3,654

5,213

6,475

10,206

64,45

Гараж (адмінприміщення)

0,12

0,12

0,05

0,05

0,03

0,03

0,03

0,03

0,04

0,05

0,05

0,1

0,7

Вуличне освітлення

21,27

19,34

17,94

14,53

11,62

10,36

10,75

12,26

13,74

15,62

19,23

19,87

186,53

Разом

32,465

28,736

26,26

21,605

18,406

15,838

16,359

17,958

19,669

23,283

28,292

33,176

251,68


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь