ВІДВІДУВАЧІ ЛЮБЕШІВСЬКОГО ЦНАПУ ЗМОЖУТЬ ВПЛИВАТИ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
Відтепер відвідувачі Любешівського ЦНАПу зможуть впливати на якість послуг, засканувавши QR-коди та перейшовши за посиланням і лишивши відповіді про свої враження від візиту до Центру.
У ЦНАПі, який знаходиться в адмінприміщенні селищної ради, представники компанії ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» розмістили друковані матеріали, що містять гіпертекстові посилання та QR-коди на форми опитувальники (анкети) з питаннями щодо оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг.
Ще в серпні Уряд ухвалив постанову № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», якою затверджено Порядок проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про результати моніторингу якості надання адміністративних послуг та передбачено завдання до 30 грудня 2021 року провести пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)