Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 9 місяців 2019 року

Дата: 21.01.2021 15:52
Кількість переглядів: 2666

Рішення виконкому

Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 9 місяців 2020 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження селищного голови від 05.03.2017 №26 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом Любешівської селищної ради».

Протягом 9 місяців 2019 року до Любешівської селищної ради надійшло 969 звернень громадян, що на 4 звернення меньше ніж за відповідний період 2019 року(973). Із загальної кількості звернень поштою надійшло 884 та 3- на особистому прийомі. Всього за звітний період звернулось 1379 громадян(1286 - за 9 місяців 2019). За 9 місяців 2020 року зареєстровано 19 колективних звернень та 8 звернень надійшло через органи влади та від інших установ.

У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради протягом 9 місяців 2020 року, громадянами було порушено 974 питання (981 у 2019р.). З них: 666 питання вирішено позитивно, 56 – відмовлено у задоволенні, на 71 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин надалі залишаються найбільш актуальними. Так, протягом звітного періоду у зверненнях до Любешівської селищної ради порушено 790 таких питань (81% від усіх питань).

Вагому частку у структурі усіх звернень становлять питання соціальної політики та соціального захисту населення – 9.7% (94 звернення). Далі ідуть питання :

  • житлової політики – 25(2,6%);

  • комунального господарства – 24(2,5%);

  • питання праці і заробітної плати - 6(0,6%);

  • питання діяльності органів місцевого самоврядування -8(0,8%);

  • сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 2(0,2%);

  • охорона здоров’я –1(0,1%);

  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6(0,6%);

  • екології та природних ресурсів -1(0,1%);

  •  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку- 3 (0,3%);
  • інші -7(0,27%).

Слід відмітити, що під особистим контролем селищного голови залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. Так, протягом 9 місяців 2020 року надійшло 54 таких звернення, в тому числі від учасників бойових дій – 6, від осіб з інвалідністю – 33, від ветеранів праці -1, від дітей війни  - 1, від членів багатодітних сімей - 9, членів сім’ї учасника АТО - 2, 1 звернення від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи та 1 від тимчасово переміщеної особи.

З урахуванням внесених змін до Закону України “Про звернення громадян”, громадяни можуть звернутись до керівництва селищної ради через вебсайт, надіславши відповідне електронне звернення та шляхом ініціювання петицій. Так, протягом звітного періоду зареєстровано 2 електронних звернення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» Любешівською селищною радою вживаються ряд заходів щодо забезпечення прав громадян на звернення.

 У Любешівській селищній раді щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. На засіданні виконкому селищної ради розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019рік та 1 півріччя 2020 року. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення виконкому від 24.01.2020 року №3 та від 17.07.2020 №04.

Розпорядженням селищного голови від 19.07.2019 № 111 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Любешівської селищної ради, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів селищним головою та секретарем ради, по одному прийому - заступником селищного голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету. До відома жителів громади графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді у фойє адмінприміщення та на офіційному вебсайті Любешівської селищної ради.

Так, протягом звітного періоду, за результатами проведених особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, зареєстровано 3 звернення. Таке значне скорочення звернень на особистому прийомі можна пояснити тим, що відповідно до розпорядження селищного голови від 20.03.2020 № 30 «Про окремі заходи щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусу 

СОVID-19» було скасовано до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян.

Крім того, організовано та проведено 9 «прямих телефонних ліній» з керівництвом селищної ради згідно затверджених графіків. Основними питаннями, з якими звертались жителі громади, були питання аграрної політики та комунального господарства.

 З метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальної громади,

невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян у селищній раді щоденно, крім вихідних та святкових днів з 08.00 до 17.00 години функціонуєтелефон довіри ”. У звітному періоді через телефон довіри надійшло 1 таке звернення.

Для вжиття додаткових заходів щодо поліпшення рівня організації роботи із зверненнями громадян у Любешівській селищній раді діє комісія з питань розгляду звернень громадян.

Суттєвим елементом забезпечення якісного реагування на звернення громадян є відкритість органів місцевого самоврядування перед територіальною громадою. Цьому слугує офіційний вебсайт Любешівської селищної ради, де щоквартально висвітлюється інформація про проведену роботу зі зверненнями громадян.

Підсумовуючи вище сказане, слід зазначити, що організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в селищній раді. Крім того здійснюється робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.

Узагальнені дані про звернення громадян, що надійшли до Любешівської селищної ради за 9 місяців 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року представлено у додатку.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь