A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 9 місяців 2019 року

Дата: 30.10.2019 08:33
Кількість переглядів: 695

Рішення виконкому

Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 9 місяців 2019 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження селищного голови від 05.03.2017 №26 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом Любешівської селищної ради».

Протягом 9 місяців 2019 року до Любешівської селищної ради надійшло 973 звернення громадян, що на 34 звернення більше ніж за відповідний період 2018 року(939). Із загальної кількості звернень поштою надійшло 820 та 17- на особистому прийомі. Всього за звітний період звернулось 1286 громадян(1369 - за 9 місяців 2018). За 9 місяців 2019 року зареєстровано 23 колективних звернення та 11звернень надійшло через органи влади та від інших установ.

У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради протягом 9 місяців 2019 року, громадянами було порушено 981 питання (943 у 2018р.). З них: 602 питання вирішено позитивно, 81 – відмовлено у задоволенні, на 87 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин надалі залишаються найбільш актуальними. Так, протягом звітного періоду у зверненнях до Любешівської селищної ради порушено 739 таких питань (75% від усіх питань).

Вагому частку у структурі усіх звернень становлять питання соціальної політики та соціального захисту населення – 14% (139 звернень). Далі ідуть питання :

  • житлової політики – 23(2,4%);
  • комунального господарства – 25(2,7%);
  • питання праці і заробітної плати - 6(0,6%);
  • питання діяльності органів місцевого самоврядування -24(2,4%);
  • сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 5(0,5%);
  • культура та культурна спадщина, туризм - 2(0,2%)
  • охорона здоров’я –8(0,8%);
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5(0,5%);
  • екології та природних ресурсів -1(0,1%);

2

  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку- 2 (0,2%);
  • інші -2(0,2%).

Слід відмітити, що під особистим контролем селищного голови залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. Так, протягом 9 місяців 2019 року надійшло 107 таких звернень, в тому числі від:

-учасників бойових дій та учасників війни – 13;

-від осіб з інвалідністю – 58;

-від дітей війни – 1;

-від членів багатодітних сімей – 19;

-членів сім’ї учасника АТО – 2;

-матерів-героїнь – 3;

-від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 10;

-від особи, що здійснює догляд за інвалідом -1.

До того ж, згідно розпорядження селищного голови №5 від 02.03.2018 року, створено комісію з питань надання одноразової грошової матеріальної допомоги жителям Любешівської селищної ради. Протягом звітного періоду відбулось 7 засідань даної Комісії. Згідно протоколів засідань Комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги жителям Любешівської селищної ради за 9 місяців 2019 року була надана матеріальна допомога на лікування громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах на суму 98000 грн.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» Любешівською селищною радою вживаються ряд заходів щодо забезпечення прав громадян на звернення.

Розпорядженням селищного голови від 19.07.2019 № 111 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Любешівської селищної ради, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів селищним головою та секретарем ради, по одному прийому - заступником селищного голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету. До відома жителів громади графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді у фойє адмінприміщення та на офіційному веб-сайті Любешівської селищної ради. Так, протягом звітного періоду, за результатами проведених особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, зареєстровано 17 звернень. Основними питаннями, з якими звертаються люди, є питання працевлаштування, комунального господарства, житлової та аграрної політики.

Крім того, організовано та проведено 7 «прямих телефонних ліній» з селищним головою згідно затверджених графіків.

З метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальної громади, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог

3

законодавства про звернення громадян у селищній раді щоденно, крім вихідних та святкових днів з 08.00 до 17.00 години функціонуєтелефон довіри ”. У звітному періоді звернень через телефон довіри не надходило.

У Любешівській селищній раді щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян.  На засіданні виконкому селищної ради розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік , за 1 кв. 2019 р. (протокол від 21.02.2019 року № 22, протокол від 22.04.2019 року № 25, протокол від 31.07.2019 № 28). За результатами розгляду прийняті відповідні рішення виконкому від 21.02.2019 року. № 6,від 22 квітня № 8 та від 31.07.2019 №3.

Для вжиття додаткових заходів щодо поліпшення рівня організації роботи із зверненнями громадян у Любешівській селищній раді діє комісія з питань розгляду звернень громадян. Так за звітний період відбулось 3 засідання даної комісії, де були розглянуті звернення, які потребували колегіального вирішення.

Підсумовуючи вище сказане, слід зазначити, що організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі в селищній раді. Крім того здійснюється робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь