A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любешівська селищна рада об’єднаної територіальної громади
Волинська область, Любешівський район

У КП «ЛЮБЕШІВСЬКИЙ РИНОК» ПЛАНУЮТЬ РОЗВИВАТИСЬ - ДУМКИ ПІДРИЄМЦІВ РОЗДІЛИЛИСЬ

Дата: 05.11.2019 16:08
Кількість переглядів: 620

Приступаючи до виконання посадових обов’язків, директор КП «Любешівський ринок» Світлана Крисько пообіцяла, що діяльність підприємства буде відкритою і прозорою. Як результат – звіт про фінансову діяльність за 9 місяців звітного періоду 2019 року перед Радою підприємців та особами, які займаються підприємницькою діяльністю на території КП «Любешівський ринок» Любешівської селищної ради.

Охочих заслухати звіт директора  було небагато – менше двадцяти чоловік. Розпочинаючи свій виступ Світлана Василівна зазначила, що сьогодні підприємство нараховує 472 підприємці, 700 торгових контейнерів, площа яких становить 6 044,49 м2.

Дохід від реалізації послуг за 9 місяців 2019 рік становить 1663,6 тис.грн.

Сплачено податків на суму – 672,1 тис.грн.

Витрати за 9 місяців 2019 року становлять – 777,5 тис.грн.

За період 9 місяців 2019 року отримано – 173,6 тис. грн прибутку, з них частина чистого прибутку 15% - 23,2 тис.грн, податок на прибуток – 4,2 тис.грн;

Чистий прибуток – 150,5 тис.грн.

В свою чергу, юрист КП «Любешівський ринок» Геннадій Парфенюк наголосив, що наразі розробляються нові Правила торгівлі на ринку, якими буде передбачено організацію торгівельної діяльності, облаштування, утримання ринку і т.д., а також озвучив результати аналізу діяльності ринку, проведеного фахівцями підприємства. Фактично, якщо вартість місячної орендної плати залишити ту ж саму що й була - 25 грн за метр2 торгової площі, підприємство ризикує залишитись в мінусах, а це може призвести до його банкрутства.

- Збільшення тарифів на ринкові послуги є вимушеним кроком адміністрації ринку – пояснила директор Світлана Крисько.

Якщо  звіт директора  та фінансовий план комунального підприємства на 2020 рік підприємці заслухали та прийняли до відома без особливих зауважень, то питання щодо визначення мінімальної вартості місячної орендної плати викликало бурхливі емоції.

Адміністрація ринку запропонувала збільшити орендну плату  на 10 грн за квадратний метр торгової площі, тобто з 25 грн  до 35 грн, яка не змінювалась з 2016 року. Окрім того, комунальне підприємство готове розглядати пропозиції самих підприємців щодо цього питання. Зі слів директора ринку, це дасть можливість працювати на прибуток, таким чином, частку додаткового доходу підприємства, який буде отримано за рахунок підвищення вартості орендної плати, буде спрямовано на поліпшення умов для підприємців та споживачів ринку. Думки підприємців в цьому питанні  розійшлися: одні погоджувались на підняття орендної плати – інші ж категорично виступали проти, мотивуючи це тим, що самотужки облаштують територію навколо власних контейнерів. Проте, на запитання секретаря селищної ради Володимира Сергійчука, який проводив засідання Ради підприємців, -  чому і досі нічого не зроблено, адже ще влітку підприємці обіцяли самостійно облаштувати тротуар між торговими рядами, - так ніхто і не відповів.

Відстоюючи свої інтереси, учасники зборів скаржилися на низькі прибутки та на «попередників», які погано виконували свої обов’язки, даючи пусті обіцянки;  нарікали і на те, що на ринку багато осіб торгує без відповідних на те документів.

 Щодо діяльності нового директора ринку, претензій ніхто не висував, однак, окремі підприємці проти підняття орендної плати.

У КП «Любешівський ринок» наголосили, що готові йти назустріч, готові почути пропозиції щодо подальшого розвитку ринку і розвивати його спільними силами на благо як підприємців, так і споживачів (покупців). Проте чітких пропозицій від підприємців, окрім того, що не піднімати орендну плату, так і не надійшло.  Більше того, окремі з них наголошували на тому, що на ринку нічого не зроблено, а тому наполягали залишити ціну орендної плати незмінною і забезпечити благоустрій території Любешівського ринку.

Звучали й думки, щоб дирекція ринку тримала «на плаву» комунальне підприємство, якщо ж це не вдасться – оголосити його банкротом.

(Довідково:  в такому разі буде припинено право постійного користування земельною ділянкою на користь територіальної громади. При цьому на перспективу за рішенням сесії селищної ради можна змінити цільове призначення цієї земельної ділянки з подальшою передачею на ті чи інші цілі).

Звертаючись до присутніх, секретар Любешівської селищної ради Володимир Сергійчук наголосив, що сьогодні, як ніколи, діяльність ринку є відкритою, керівництво готове йти назустріч, брати до уваги пропозиції підприємців і звітувати про свою діяльність.Створена також Рада підприємців, яка вправі контролювати кожну витрачену гривню. А також додав, що такі збори проводяться вдруге, однак спільного рішення і єдиної думки поміж підприємцями так і не було, і навряд чи буде, а тому надіятись на те, що вони своїм коштом забезпечать благоустрій ринку, марно. Окрім того, залишається відкритим питання щодо завершення будівництва торгівельно-офісного приміщення на території ринку.

До повного розуміння так і не дійшли……Проте, у селищній раді наполягають, що на ринку необхідно забезпечити благоустрій, добудувати торгівельно-офісне приміщення, упорядковувати територію і привести всю його діяльність у відповідність згідно чинного законодавства.

 

 

 

 

 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь