A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любешівська селищна рада територіальної громади
Волинська область, Камінь-Каширський район

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 1 півріччя 2019 року

Дата: 22.10.2019 14:15
Кількість переглядів: 693

Рішення виконкому

Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 1 півріччя 2019 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження селищного голови від 05.03.2017 №26 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом Любешівської селищної ради».

Протягом 1 півріччя 2019 року до Любешівської селищної ради надійшло 695 звернень громадян, що на 5 звернень менше ніж за відповідний період 2018 року (700). Із загальної кількості звернень поштою надійшло 577 та 12 - на особистому прийомі. Всього за звітний період звернулось 828 громадян(1094 - за 1 півріччя 2018). Протягом 1 півріччя 2019 року зареєстровано 16 колективних звернень та 8 звернень надійшло через органи влади та від інших установ (додаток 1).

У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради протягом 1 півріччя 2019 року, громадянами було порушено 700 питань (700 у 2018р.). З них: 305 питань вирішено позитивно, 36 – відмовлено у задоволенні, на 55 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства, решта на кінець звітного періоду перебували у стадії вирішення.

Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин і надалі залишаються найбільш актуальними. Так, протягом звітного періоду у зверненнях до Любешівської селищної ради порушено 529 таких питань (76% від усіх питань).

Друге місце у структурі усіх звернень становлять питання соціальної політики та соціального захисту населення – 15% (108 звернень). Далі ідуть питання :

  • житлової політики – 17(2,4%);
  • комунального господарства – 19(2,7%);
  • питання праці і заробітної плати - 5(0,7%);
  • питання діяльності органів місцевого самоврядування -9(1,3%);
  • сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 3(0,4%);
  • культура та культурна спадщина, туризм - 2(0,5%)
  • охорона здоров’я –3(0,4%);
  • інші -5(0,7%).

 

2

Порівняльні дані щодо порушених  у зверненнях питань за 1 півріччя 2018р. та 1 півріччя 2019 р. представлені  у додатку 2. Як бачимо, протягом 1 півріччя 2019 року у порівнянні з відповідним періодом минулого року маємо однакову кількість питань, порушених у зверненнях громадян .

Слід відмітити, що під особистим контролем селищного голови залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. Так, протягом 1 півріччя 2019 року надійшло 84 таких звернення, в тому числі від учасників бойових дій – 9, від осіб з інвалідністю – 45, від дітей війни  - 1, від членів багатодітних сімей - 18, членів сім’ї учасника АТО - 2, матерів-героїнь – 2, 6 звернень від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи та 1 від особи, що здійснює догляд за інвалідом.

Варто відмітити, що громадяни починають більш активно використовувати засоби електронного зв’язку для подачі звернень до селищної ради. Так, у звітному періоді зареєстровано 4 електронних звернення, які надійшли через електронну форму подачі звернень на офіційному веб- сайті Любешівської селищної ради. Дані звернення розглянуті та надані вичерпні відповіді згідно чинного законодавства.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» Любешівською селищною радою вживаються ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

 На засіданнях виконкому селищної ради розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік та за 1 кв. 2019 р. (протокол від 21.02.2019 року № 22 та протокол від 22.04.2019 року № 25). За результатами розгляду прийняті відповідні рішення виконкому від 21.02.2019 року. № 6 та від 22 квітня №8.

Розпорядженням селищного голови від 08.01.2019 № 03 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Любешівської селищної ради, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів  селищного голови та секретаря селищної ради та по одному прийому - заступниками селищного голови. До відома жителів громади графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді у фойє адмінприміщення та на офіційному веб-сайті Любешівської селищної ради. Так, протягом звітного періоду, за результатами проведених особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, зареєстровано 12 звернень. Основними питаннями, з якими звертаються люди, залишаються питання комунального господарства, житлової та аграрної політики.

Крім того, організовано та проведено 5 «прямих телефонних ліній» з селищним головою згідно графіків, затверджених 14.01.2019 року та 22. 03.2019 року.

 

3

З метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальної громади, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог

законодавства про звернення громадян у селищній раді щоденно, крім вихідних та святкових днів з 08.00 до 17.00 години функціонуєтелефон довіри ”. У звітному періоді звернень через телефон довіри не надходило.

Для вжиття додаткових заходів щодо поліпшення рівня організації роботи із зверненнями громадян у Любешівській селищній раді діє комісія з питань розгляду звернень громадян. Так за звітний період відбулось 2 засідання даної комісії. На засіданнях даної комісії було розглянуто 3 звернення громадян. За результатами роботи комісії заявникам були надані відповіді згідно чинного законодавства.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування, Любешівська селищна рада продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому мешканців нашої громади.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь