A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любешівська селищна рада об’єднаної територіальної громади
Волинська область, Любешівський район

Звіт про роботу зі зверненнями громадян протягом 1 кварталу 2019 року

Дата: 13.05.2019 14:09
Кількість переглядів: 83

Рішення виконкому

Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом 1 кварталу 2019 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження селищного голови від 05.03.2017 №26 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого і виїзного прийомів громадян керівництвом Любешівської селищної ради».

Протягом 1 кварталу 2019 року до Любешівської селищної ради надійшло 375 звернень громадян, що на 46 звернень більше ніж за відповідний період 2018 року(329). Із загальної кількості звернень поштою надійшло 364 та 11 - на особистому прийомі. Всього за звітний період звернулось 499 громадян, а за 1 кв. 2018 р. – 553людини (додаток 1).

Протягом 1 кварталу 2019 року зареєстровано 9 колективних звернення та 8 звернень надійшло через органи влади та від інших установ.

У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради протягом 1 кварталу 2019 року, громадянами було порушено 379 питань (329 у 2018р.). З них: 218 питань вирішено позитивно, 24 – відмовлено у задоволенні, на 28 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства. Станом на 31.03.2019 року 108 питань перебували у стадії вирішення.

Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин надалі залишаються найбільш актуальними. Так, протягом звітного періоду у зверненнях до Любешівської селищної ради порушено 274 таких питання (72% від усіх питань), з яких 168 вирішено позитивно, на 14 – надані роз’яснення, а на 9 звернень надана відмова у задоволенні відповідно до чинного законодавства.

Вагому частку у структурі усіх звернень становлять питання соціальної політики та соціального захисту населення – 19% (72 звернення). Далі ідуть питання :

  • житлової політики – 12(3,2%);
  • комунального господарства – 11(2.9%);
  • питання праці і заробітної плати - 1(0,3%);
  • питання діяльності органів місцевого самоврядування -2(0,5%);
  • сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт - 1(0,3%);
  • культура та культурна спадщина, туризм - 2(0,5%)
  • охорона здоров’я –2(0,5%);
  • інші -1(0,3%).

Порівняльні дані щодо порушених  у зверненнях питань за 1 кв. 2018р. та 1 кв. 2019 р. представлені у додатку 2. Як бачимо, протягом 1 кварталу 2019 року у порівнянні з відповідним періодом минулого року спостерігається ріст майже по всіх найбільш актуальних питаннях.

Слід відмітити, що під особистим контролем селищного голови залишається розгляд звернень пільгових категорій громадян. Так, протягом 1 кварталу 2019 року надійшло 53 таких звернення, в тому числі від учасників бойових дій – 3, від осіб з інвалідністю – 36, від дітей війни  - 1, від членів багатодітних сімей - 8, матерів-героїнь – 1, та 4 звернення від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Хотілось би зазначити, що громадяни починають більш активно використовувати засоби електронного зв’язку для подачі звернень до селищної ради. Так, у звітному періоді зареєстровано 2 електронних звернення, які надійшли через електронну форму подачі звернень на офіційному веб- сайті Любешівської селищної ради. Дані звернення розглянуті та надані вичерпні відповіді згідно чинного законодавства.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» Любешівською селищною радою вживаються наступні заходи щодо забезпечення прав громадян на звернення.

 У Любешівській селищній раді щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян.  На засіданні виконкому селищної ради розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік (протокол від 21.02.2019 року № 22). За результатами розгляду прийняте відповідне рішення виконкому від 21.02.2019 року. № 6.

Розпорядженням селищного голови від 08.01.2019 № 03 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Любешівської селищної ради, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів  селищного голови та секретаря селищної ради та по одному прийому - заступниками селищного голови. До відома жителів громади графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді у фойє адмінприміщення та на офіційному веб-сайті Любешівської селищної ради. Так, протягом звітного періоду організовано та проведено 18 особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, за результатами яких зареєстровано 11 зверненнь. Основними питаннями, з якими звертаються люди, залишаються питання комунального господарства, житлової та аграрної політики.

Крім того, організовано та проведено 2 «прямі телефонні лінії» з селищним головою згідно графіку, затвердженого 14.01.2019 року.

З метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальної громади, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян у селищній раді щоденно, крім вихідних та святкових днів з 08.00 до 17.00 години функціонуєтелефон довіри ”. У звітному періоді звернень через телефон довіри не надходило.

З метою вжиття додаткових заходів щодо поліпшення рівня організації роботи із зверненнями громадян  у Любешівській селищній раді діє комісія з питань розгляду звернень громадян.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав та свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь