A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любешівська селищна рада об’єднаної територіальної громади
Волинська область, Любешівський район

ВІДТЕПЕР ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮБЕШІВСЬКОГО РИНКУ СТАНЕ ВІДКРИТОЮ ТА ПРОЗОРОЮ

Дата: 20.08.2019 21:26
Кількість переглядів: 1090

 

 

Відтепер діяльність любешівського ринку стане відкритою та прозороюА прозорість та відкритий доступ  до інформації про роботу ринку  забезпечить його адміністрація та Рада підприємців, яку утворили під час зібрання,  що відбулося у селищній раді 16 серпня 2019 року за участю селищного голови Олега Куха, секретаря селищної ради Володимира Сергійчука та підприємців громади.  Такого висновку дійшли учасники зборів після довгих та палких  дискусій.

Спочатку присутні у залі ніяк не могли збагнути навіщо створювати  Раду підприємців, якщо і так можна вести діалог. У ході розмови, яка подекуди супроводжувалася криками та cуперечками,  все-таки прийшли до спільного рішення і утворили довгоочікуваний дорадчий орган. За словами селищного  голови, Рада підприємців буде дорадчим органом, який надаватиме консультаційну допомогу та тісно співпрацюватиме з адміністрацією ринку і селищною радою.

Отже, Раду підприємців  утворили, до її складу увійшли: Ольга Сацик, Володимир Корець, Станіслав Корінчук, Юрій Будько, Олег Петрішин, Віктор Матюк,  Роман Солошик. Головою обрали  - Юрія Будька.

«Мета  нашої сьогоднішньої зустрічі - досягти  взаєморозуміння та налагодити  подальшу роботу ринку. Як бачимо, Любешівському ринку вже 16 років, а розвитку практично  немає.  Як жителям громади, так і самим підприємцям, думаю, набридло місити багнюку після дощу. Немає чіткої структури, хаотично виставлені торгові точки,  благоустрій на дуже низькому рівні, відсутній документ, який би регулював порядок  проведення торгівлі, а тому негайно слід виправляти ситуацію. Та оскільки КП «Любешівський ринок» підприємство прибуткове, то й мови не може бути про його утримання з місцевого бюджету, адже у нас є ряд установ, а це: школи, садочки, лікарня, первинка і т.д., які необхідно утримувати і фінансувати. Більше того, саме комунальне підприємство не є бюджетоутворюючим підприємством громади, щоб його утримувати за кошти місцевого бюджету» – зауважив голова селищної ради.

Вирішити ситуацію можна, піднявши орендну плату та коштами самих підприємців. Це дасть можливість облагородити територію ринку та зробити водовідведення.

Думки щодо такої пропозиції розділились. Одні підприємці наполягали, що самотужки проведуть благоустрій біля своїх торгових точок, інші категорично відмовлялися, а деякі висловились про готовність платити, однак не бачать результату, адже і досі незрозуміло, куди  і на що спрямовуються кошти ринку.

Підприємці нарікали на те, що протягом 16-ти років нічого не робилося для благоустрою ринку, податки ростуть, а ціни на товар вони не піднімають. Висловлювали претензії і до керівництва автостанції, через те, що ті облаштували другий ринок на своїй території. Зачепили питання й про торгівлю без відповідних на те документів, а такі випадки на ринку є, і непоодинокі .

Незрозумілим  для підприємців було й те, чому замість  контейнера, у якому розміщувалася адміністрація ринку, наразі стоїть торгова точка. В свою чергу селищний голова Олег Кух та директор ринку Світлана Крисько зазначили, що є відповідне рішення суду, яким дирекцію ринку зобов’язано повернути місце підприємцю, яке декілька років тому демонтували (наразі там знаходиться магазин одного з місцевих підприємців).

Висловити свої бачення щодо подальших кроків управління ринком, напрацювань та планів на майбутнє  новообраний директор Світлана Крисько так і не змогла, їй просто не вдалося це зробити через шум та галас, який здійняли підприємці.

Зі слів Світлани Крисько, наразі на рахунках КП «Любешівський ринок» є більше 300 тис.грн., які б вони хотіли направити на благоустрій ринку, почавши з центрального ряду. Річ у тім, що саме звідти доцільніше почати ремонтні роботи, в тому числі й водовідведення, оскільки селищна рада має намір в майбутньому облаштувати асфальтне покриття на відрізку дороги, яка веде до ринку з вулиці Брестської, також вже є  виготовлена ПКД на ремонтні роботи по ринку. Натомість окремі підприємці були проти і наполягали аби роботи починалися із торгових рядів, які розташовані на щоденному ринку.

Окрім того, обговорюючи питання благоустрою, директор ринку оприлюднила й розрахунки про можливий  дохід, який отримає підприємство, якщо підвищиться оренда за метр квадратний від  30 до  50 гривень у місяць.

Утихомирюючи  присутніх у залі, селищний голова зауважив, аби підприємці не просто здіймали галас, а спробували вникнути у суть справи, поцікавилися рухом коштів по ринку, іншими словами - скільки заробляє ринок, яка сума витрачається на його утримання. До прикладу, за липень 2019 року  на рахунки Любешівського ринку надійшло 142 680 тис.грн, а на потреби підприємства (послуги, роботи, сплата податків) витрачено  - 212 339 тис. грн. «Сьогодні директор ринку готова вести відкритий діалог щодо діяльності комунального підприємства і працювати для його розвитку, але потрібно піти їй назустріч і разом допомогти зробити наш ринок привабливим та благоустроєним» - підсумував Олег Кух.

В результаті сторони домовилися про подальшу співпрацю і зійшлися на тому, що спочатку треба зробити водовідведення на ринку та укласти бруківку між рядами, а також вирішити проблему з електропостачанням.

 

 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь