Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Любешівській селищній раді протягом 1 кварталу 2018 року
Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.
Робота зі зверненнями громадян у Любешівській селищній раді протягом I кварталу 2018 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, розпорядження голови райдержадміністрації від 20.03.2017 №80 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян в районній державній адміністрації та Порядку організації та проведення особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».
Тому робота виконавчих органів Любешівської селищної ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.
Любешівська селищна рада функціонує з 01 грудня 2017 року. До селищної ради приєдналось ще 15 сільських рад. З урахуванням приєднаних сільських рад протягом ? кварталу 2018 року до Любешівської селищної ради надійшло 329 звернень громадян безпосередньо від заявників. Із загальної кількості звернень поштою надійшло 327 та 2 - на особистому прийомі.
Протягом ? кварталу 2018 року зареєстровано 7 колективних звернень. Повторних звернень не надходило.
У зверненнях, що надійшли на розгляд до селищної ради за ? квартал 2018 року громадянами було порушено 329 питань. З них: 158 питань вирішено позитивно, 22 – відмовлено у задоволенні, на 11 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства.
Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання аграрної політики і земельних відносин та соціального захисту є найбільш актуальними – 247 та 60 питань відповідно. Далі ідуть питання комунального господарства – 11, житлова політика – 5, питання праці і заробітної плати -3, транспорту і зв’язку 2. Питання фінансової, податкової та митної політики, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав та свобод громадян, питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, питання діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльності органів місцевого самоврядування, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою не піднімались. Серед інших питань було1.
Селищним головою взято під особистий контроль розгляд письмових звернень пільгових категорій. Так, протягом ? кварталу 2018 року надійшло 53 таких звернення, в тому числі від учасників бойових дій - 2, від осіб з інвалідністю – 18, від ветеранів праці -1, від дітей війни - 2, від членів багатодітних сімей-11, матерів-героїнь 1, від учасників АТО -17.
Слід зазначити, що працівники виконавчих органів селищної ради вимогливо ставляться до виконання даних доручень при розгляді питань, які порушуються громадяни. За потреби спеціалісти забезпечують розгляд звернень з виїздом на місце.
Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)