Конкурс на заміщення вакантних посад
Любешівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:
заступника начальника управління – начальника відділу освіти управління гуманітарної політики;
провідного спеціаліста відділу освіти управління гуманітарної політики.
Загальні вимоги до кандидатів:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами.
Вимоги до освіти:
- для кандидатів на посаду заступника начальника управління – начальника відділу освіти управління гуманітарної політики: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- для кандидатів на посаду провідного спеціаліста відділу освіти управління гуманітарної політики: вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Вимоги для стажу роботи:
- для кандидатів на посаду заступника начальника управління – начальника відділу освіти управління гуманітарної політики: стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
-для кандидатів на посади провідного спеціаліста відділу освіти – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста І чи ІІ категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2-х років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 44200, Волинська обл., Любешівський район, смт Любешів, вул. Незалежності, 53, каб. № 303.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем конкурсної комісії за вищевказаною адресою або за тел. 2-15-07.