A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любешівська селищна рада об’єднаної територіальної громади
Волинська область, Любешівський район

РОБОТУ ДИРЕКТОРА ЛЮБЕШІВСЬКОГО РИНКУ ДЕПУТАТИ ВИЗНАЛИ НЕЗАДОВІЛЬНОЮ

Дата: 25.01.2019 13:30
Кількість переглядів: 1346

Сьогодні, 25 січня 2019 року,  депутати  селищної ради визнали роботу директора комунального підприємства «Любешівський ринок» незадовільною.

Таке рішення, щоправда, з поправками,  депутати прийняли, заслухавши звіт директора ринку Андрія Кравчука про результати роботи підприємства за 2017 рік та 1-3 квартали 2018 року, а також  врахувавши  думку підприємців, які були присутні на черговому  22-му засіданні сесії  Любешівської селищної ради.

1. Відтак, за першу поправку аби визнати роботу директора незадовільною  проголосували:

  - «За» - 20 депутатів;

  - «утримались» -  7 депутатів, (рішення прийнято)

2. У другій поправці йшлося про те, щоб  рекомендувати директору ринку у 30-денний  термін внести зміни в Статут підприємства щодо створення дорадчого органу при Любешівському ринку, проголосували:

 

     -За» - 27 депутатів, (рішення прийнято)

3. У третій поправці йшлося про те, аби рекомендувати селищному голові розірвати контракт з директором ринку з дотриманням вимог чинного законодавства.

   -«За» - 15 депутатів;

   -«утримались» -  12 депутатів (рішення не прийнято)

 

Звіт директора КП «Любешівський ринок»

про результати роботи підприємства за  2017 рік та 1–3 квартали 2018 року

 

 

Шановні депутати!

 

Засновником комунального підприємства «Любешівський ринок» є Любешівська селищна рада.

Підприємство створено для обслуговування Любешівського ринку.

 

На підприємстві працює вісім працівників:

  • Директор
  • Завідуючий господарством
  • Головний бухгалтер
  • Касир
  • Енергетик
  • Юрист
  • Два прибиральники

         А ще, згідно законодавства, створено робоче місце бухгалтера для працевлаштування особи з інвалідністю.

 

Директором комунального підприємства «Любешівський ринок» я працюю з 2 лютого 2016 року.

 

Послуги підприємцям надаємо згідно з тарифами, затвердженими рішенням сесії Любешівської селищної ради від 12 травня 2016 року. Основна наша послуга – надання в користування та утримання торговельного місця в належному стані. Вартість її становить 25 гривень за квадратний метр торгівельної площі (вагончика або кіоску). Якщо порівняти її в доларовому еквіваленті з тою, що була раніше, то вона тепер щонайменше,
як удвічі менша від попередньої
(адже тоді 15 гривень становили від трьох до двох доларів США).

 

На даний час укладено «Договорів про надання в користування торговельного місця на території КП «Любешівський ринок» із 485 підприємцями, які мають на ринку понад 700 вагончиків, загальною площею 6049 квадратних метрів.

 

Площа ринку становить три гектари. Утримуємо її в такому стані, як це запроектовано проектом ринку. Тобто частина території вкрита щебеневим покриттям, а інша – без покриття.

 

ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА

Основним джерелом фінансування є кошти від господарської діяльності.

За 2017 рік дохід від реалізації продукції (робіт, послуг) склав 1 мільйон 718 тисяч гривень. Витрати становили 1 мільйон 299 тисяч гривень.

А ПРИБУТОК склав 419 тисяч гривень.

За 9 місяців поточного року ЧИСТИЙ ПРИБУТОК склав понад
329 тисяч гривень.

На балансі знаходиться основних засобів на суму 403 тисячі 511 гривень.

 

         СПЛАТА ПОДАТКІВ

У 2017 році ми сплатили податків на суму 610 тисяч 789 грн.

                                                                              2017 рік     1–3 кв. 2018 року

Податки (усі разом):                                           610 789             536 870

    у тому числі:

Нарахування на зарплату ЄСВ                           110 264               90 748

Податок на землю                                                216 292             161 360

20% ПДВ                                                              214 635             210 105

Податок на прибуток                                             69 598               74 657

 

 

         ЗАРОБІТНА ПЛАТА

Вона сплачується працівникам вчасно. Не було жодного випадку затримки.

 

         ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ

На щастя, у своїй роботі не допустили жодного нещасного випадку.

 

ПРО СПЛАТУ ПЛАТЕЖІВ ЗА ПОСЛУГИ РИНКУ

Спочатку були проблеми. Тому відразу призначив ревізію торгових місць, обміряли кожен вагончик, завели «Реєстр торговельних місць». У ньому занесені дані про кожне торговельне місце (його номер, власник, розміри, площа, адреса і телефони власника, дата укладання договору). Такий реєстр допоміг навести лад з обліком торговельних місць і сплатою за них відповідних платежів. Тому тепер на ринку за надані послуги сплачують усі в повному розмірі.

 

         ПРО СПЛАТУ ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ

Також спочатку були проблеми. Але відразу провели ревізію. Попередили, що неплатників відключимо. Завели «Реєстр користувачів електричною енергією».

Такі мої організаційні дії по наведенню порядку на ринку схвально сприйняли підприємці.

 

         ПРО РОЗВИТОК РИНКУ

У якому стані мені дістався ринок, можна судити хоча б з того, що тоді на території ринку, де проходять тисячі людей, навіть туалету не було. А будівництво торговельно-офісного приміщення було заморожено, з боргами.

Тому, приступаючи до роботи директором, я хотів, щоб нашим ринком любешівці гордилися. Щоб він був таким, як, наприклад, у Луцьку: з накритими проходами, вимощеними доріжками, благоустроєний. Тому розробив «Програму розвитку комунального підприємства «Любешівський ринок». Вона була узгоджений з тодішнім головою селищної ради Василем Трохимовичем Корцем, який підтримав мене і обіцяв профінансувати роботи за рахунок бюджету селищної ради. План був оприлюднений у районній газеті «Нове життя» 20 лютого 2016 року під назвою «Хочу, щоб нашим ринком гордилися».

Цей план включає виконання таких капітальних робіт:

- Закінчення будівництва торгово-офісного приміщення для реалізації сільськогосподарської продукції безпосередньо її виробниками.

-  Накриття центрального проходу на щоденному ринку.

-  Вимощення проходів.

-  Водовідведення (каналізація) виробничих відходів та поверхневих вод.

-  Будівництво паркану замість нинішніх ровів.

 

Тепер ми вже маємо й проектну документацію на накриття центрального проходу ринку, а також на водовідведення і благоустрій ринку.

Я маю велике бажання виконати намічену програму з реконструкції і благоустрою ринку. Однак власних коштів у підприємства для виконання цих робіт немає. Тому потрібна фінансова підтримка з бюджету селищної ради.
З такою пропозицією я письмово й усно неодноразово звертався до любешівського селищного голови. Однак за 2018 рік наше підприємство не отримало жодної гривні. Тому, через відсутність коштів, намічена програма не виконується.

Звісно, що перш за все планували закінчити торгівельно-офісне приміщення. На нього вже витрачено з початку будівництва 1 мільйон 110 тисяч гривень (без ПДВ). З них за 2016–2017 роки – 344,5 тисяч гривень. Будівництво ведеться за власні кошти.

У 2016 році селищною радою було виділено 50 тисяч гривень. Згодом у 2017 році селищна рада виділила ще 250 тисяч гривень. Та в нашого підрядника ПП Оласюка О. І. закінчився термін дії ліцензії, тому змушені були розірвати з ним договір. А виділені 250 тисяч гривень було повернуто у селищну раду, і нам їх потім не віддали.

Не отримавши фінансової підтримки і через брак власних коштів, будівництво торгівельно-офісного приміщення у 2018 році знову були вимушені «заморозити». Цей довгобуд нам приносить лише збитки через постійне його подорожчання. Тому його необхідно закінчити цього року. Але це буде зроблено лише в тому випадку, якщо засновник підприємства (тобто селищна рада) надасть фінансову допомогу. Ми накопичуємо кошти, але для завершення будівництва їх недостатньо.

На жаль, поки що селищною радою не заплановано коштів для виконання Програми і на цей – 2019 рік?

Отже, селищній раді треба визначитися: буде вона фінансувати своє комунальне підприємство для покращення умов праці для майже 500 (п’ятиста!) підприємців та багатьох тисяч (!) покупців, чи вони й надалі будуть місити грязюку на ринку та мокнути в негоду.

Я все-таки дуже надіюся, що мені не доведеться просити вибачення у підприємців за невиконання наміченої Програми.

 

За звітний період було зроблено багато рутиної роботи в організаційному плані, а також проведені поточні ремонти (електроліній, доріг, водопідведення, вагончика адміністрації, смітника тощо). У зв'язку з недавнім карантином, була обладнана площадка для торгівлі тваринами і птицею.

 

Із уже зробленого – добре себе зарекомендувала на ринку система відеоспостереження. Адже саме з її допомогою вдається оперативно розкривати крадіжки на ринку. Крім того, вона є великим стримуючим фактором не лише від злодіїв, але й для різного роду інших порушень. Тому будемо розширювати її мережу на увесь ринок.

Певну економію (і електроенергії, і коштів) тепер отримуємо від реконструкції зовнішнього освітлення: було замінено лампи розжарення великої потужності на енергозберігаючі діодні (потужність попередніх ламп була 150 ват, тепер – лише 16 ват; тобто майже в 10 разів менша).

 

Ринок розширюється за рахунок створення нового торгового ряду. Це говорить про те, що любешівський ринок користується повагою серед підприємців.

 

 

 

 

 

 

 

 



Коментарі:

Петро КРАВЧУК, почесний громадянин Любешова
2019-01-28 12:08:02

Радий з того, що ВИХОВАВ ЧЕСНОГО І ПОРЯДНОГО СИНА Андрія Кравчука! Що не «прогнувся», не зламався перед НЕГІДНИКАМИ, які визнали роботу директора КП «Любешівський ринок» НЕЗАДОВІЛЬНОЮ на недавній сесії Любешівської селищної ради, де він звітував за роботу ринку за 2018 рік і 9 місяців 2019 року. Адже як можна визнати роботу керівника «незадовільною», якщо: Підприємство 2018 рік закінчило з ПРИБУТКАМИ! Підприємство і за 9 місяців 2019 року має ПРИБУТКИ! Підприємство регулярно виплачує ЗАРПЛАТУ своїм працівникам! Підприємство регулярно сплачує ПОДАТКИ! Підприємство не допустило порушення техніки безпеки. Директор підтримує стан на ринку, як це запроектовано проектом ринку. Та за таку роботу директору зазвичай ПОДЯКИ оголошують, а НЕ ПРИНИЖУЮТЬ! Знаю, що дякував сину за його добросовісне відношення до роботи попередній селищний голова Василь Трохимович Корець! То що змінилося тепер? НАПЕВНО, директору тепер мстять за те, що він провів ревізію на ринку і тепер на ринку немає «князьків», які раніше не платили податків, або платили їх не в повному розмірі? Наскільки мені відомо, за це йому дякують підприємці, що поставив усіх в однакові умови. НАПЕВНО, директору не можуть пробачити за те, що фактично спас ринок від БАНКРУТСТВА у Господарському суді, до якого підприємець, колишній депутат обласної ради ПРИХОДЬКО Олексій Васильович звернувся з позовною заявою на майже 683 тисячі гривень. Адже лише моральної шкоди від комунального підприємства хотів отримати 500 тисяч! Та такого відшкодування, напевно, не отримують воїни АТО, які повертаються з війни покаліченими, замордованими, без рук, без ніг?! Та і цього Приходьку виявилося замало, тому уже під час розгляду справи добавив ще 50 тисяч моральної шкоди! Тобто позов його становив 730 тисяч гривень! Як у тій народній приказці про жадібних людей, що «Жадібний лише сирою землею насититься!». Адвокати за супровід справи у суді зажадали 70 тисяч гривень. Сума дуже велика, до того ж не було гарантії, що справа буде вирішена на користь підприємства. Тому директор вирішив самостійно захищатися. Для цього запросив (як представників) мене і свого брата Геннадія. Справу почав розглядати голова Господарськог осуду Волинської області, який відразу почав порушувати законодавство. Тому ми (хоч з великими потугами), але домоглися, що голову суду відсторонили від розгляду справи, і її розглядала колегія суддів із трьох суддів. Загалом розгляд справи тривав півроку. Справу розглядало аж п'ять суддів. Адвокат Приходька у суді заявив, що він не прогрвав у суді ще жодної справи! Отже, ризик був дуже великий! Однак ми (НЕ ЮРИСТИ!) виграли цю справу на користь ринку! Тобто зекономили підприємству реально 70 тисяч гривень. До речі, за свої послуги ми не взяли жодної копійки. Напевно, щоб директору ЗВ’ЯЗАТИ РУКИ у його діях, голова селищної ради Кух О. І., спираючись на протокольне доручення сесії, пропонував створити на підприємстві якусь «РАДУ», яка не передбачена чинним законодавством. Тому посилаючись на ст. 19 Конституції України, яка передбачає наступне: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законодавством України». Директор не виконав таку протиправну вимогу. Але видно це не на жарт РОЗІЗЛИЛО селищного голову, бо він заявив, що все одно створить таку «раду». (На мою думку, це вже УЗУРПАЦІЯ ВЛАДИ, яка є кримінальним злочином!) До того ж на підприємстві працює Рада трудового колективу, яка створена у відповідності з чинним законодавством. На мою думку, вина всьому – ЗЕМЕЛЬКА, на якій розташований ринок. Тому і хочуть, напевно, перенести ринок десь на окраїну Любешова? Бо ж ця земелька аж надто дорога?! А директор проти перенесення ринку, бо теперішнє його розташування дуже вигідне для любешівців. Якщо ж врахувати, що на ринку знаходиться понад 700 вагончиків, яким належать понад 500 підприємцям, то ця армія незалежних підприємців при спробі такого перенесення може авантюриста, який затіє перенесення ринку, винести з кріслом з кабінету. Це така моя думка. На закінчення я пропоную голові селищної ради О. КУХУ вибачитися і перед директором, і перед підприємцями за таке ганебне рішення! З повагою Петро КРАВЧУК, почесний громадянин Любешова. 26 січня 2019 р.

Додати коментар


« повернутися

gromada.org.ua

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь